.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

.

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

5. haku nappi
Focus 1.0 edition a6 2017
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: Turbo ohc

Viesti Kirjoittaja country sedan »

SierraMies kirjoitti:Oon rakentamassa 2 litrasta turbo ohc konetta.

1.Meneekö cossun veivit ohc:n kampeen heittämällä?

2.Tietääkö joku sanoa varmasti mitkä puristukset tulee jos käyttää cossun mäntiä ja cossun veivejä ohc koneessa?

3. Minkä kokoset on cossun männät?

4.Minkälainen kannentiiviste?
1. Menee

2. 2wd:n männissä 16cc ja 4wd:n männissä 20cc monttu, hän on hyvä ja laskee kun tiedät mitä kantta meinaat käyttää.

3. Std= 90.8

4. Cossun tiiviste.
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rotta-riesa
Viestit: 73
Liittynyt: 22 Elo 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja rotta-riesa »

mikset pistä kuplan takomäntiä????

pikkasen varmaan halvemmat...
Ford sierra 2,0
Ford mondeo 2,5 v6 ghia mondeo projekti
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

rotta-riesa kirjoitti:mikset pistä kuplan takomäntiä????

pikkasen varmaan halvemmat...
Ja heikommat.
Cossun mäntä/veivi yhdistelmä on siitä pätevä ettei tarvitse sen kummempia muutoksia tehdä ja alakerta on painotuksen jälkeen valmis vaikka +300 tekemiseksi.
Sopivalla ahtimella(esim.To3:lla) saa sen kummempia koneen muutoksia tekemisiä sieltä ~250 kun nostaa paineen kilon paremmalle puolelle. Vakio kannella saa n. 200 kilolla
gti golo palloilija
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

Aksu kirjoitti: Ja heikommat.
Cossun mäntä/veivi yhdistelmä on siitä pätevä ettei tarvitse sen kummempia muutoksia tehdä ja alakerta on painotuksen jälkeen valmis vaikka +300 tekemiseksi.
Sopivalla ahtimella(esim.To3:lla) saa sen kummempia koneen muutoksia tekemisiä sieltä ~250 kun nostaa paineen kilon paremmalle puolelle. Vakio kannella saa n. 200 kilolla
toi orkkis cossun mäntäpaketti taas on semmonen asia et varmaan kandee miettiä, jos männät vakiokokoset niin pitää olla tosi hyvä lohko ennekui kannatta laittaa.. mikä järki laittaa johonki ikivanhaan ohc lohkoon yhtä vanhat cossun vakiomännät? kyllä vw männätki kestää kun pitää tehojen kans järjen mukana! vähä reilu 200hv koneessa mulla kestäny vw männät jo monta vuotta, seokset kunnossa ja kenkää saanu eikä propleemia! jos tekisin isompiheppasia koneita niin sillon en ehkä lähtis vw männillä enään tekeen.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Monesti vaan tullut vastaan ettei ne tehojen kaipuu lopu tuohon 200 kohdalle.
Ja itselle kävi näin myös ensimmäisen koneen kanssa et "parisataa riittää" ja ensimmäisessä penkityksessä repäisin sitten jo 285,eikä koneeseen todellakaan tullut laitettua muuta parempaa kalustoa kuin männät+veivit. Sisällä oli viellä vakio nokka,venat,kampura,lohko 20 mallinen, kansi kaasari koneesta muokattu ruiskulle...
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin