Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
perskeles foortti ruvennu kukkiin!! kuskin puolen takaoven alareunasta lähti tänään hirvee slaissi maalia ja tarkemmin kun siinä sit kattelin ni perskeles siellähän on alareuna ruosteen tartuttama
taitavat kaikki noi ovien ruosteet mennä takuuhommiksi,koska se on foordilla tiedossa et noi ovet ja takaluukku ruostuu.eikös tehtaalla tullut joku saumojen kittaus kämmi tai vastaava ja siksi niitä on ruostunu jo muutamassa vuodessa.
turbiiniriesa kirjoitti:taitavat kaikki noi ovien ruosteet mennä takuuhommiksi,koska se on foordilla tiedossa et noi ovet ja takaluukku ruostuu.eikös tehtaalla tullut joku saumojen kittaus kämmi tai vastaava ja siksi niitä on ruostunu jo muutamassa vuodessa.
Taisivat käyttää vääränlaista saumauskittiä niissä, eli tais olla etikkahapollista kamaa.
VesQ kirjoitti:Mikäs se Fordi sitten on jossei "laatu-auto"
jos totta puhutaan niin mersua paskempaa autoa ei taideta nykysin uutena suomeen tuoda.. 124 koriset oli viimesiä kunnon mersuja, niistä uudemmat on pelkkiä vikoja täynnä. käykää vaikka kysymässä mersun merkkihuollosta
Ps. oon mersun merkkihuollossa työharjottelussa
Mulla tuli kans ovien vaihto focukseen. Mites on kun kyseli huoltokirjaa? Löyty mut vaatiiko takuu korjaus merkkiliikkeessä huollot? Onko muut törmänny tähän?
ZyaS kirjoitti:
jos totta puhutaan niin mersua paskempaa autoa ei taideta nykysin uutena suomeen tuoda.. 124 koriset oli viimesiä kunnon mersuja, niistä uudemmat on pelkkiä vikoja täynnä. käykää vaikka kysymässä mersun merkkihuollosta
Ps. oon mersun merkkihuollossa työharjottelussa
Sori pieni OT, mut mitkä on isoimmat ja yleisimmät viat uusissa mersuissa?
focus99 kirjoitti:Mulla tuli kans ovien vaihto focukseen. Mites on kun kyseli huoltokirjaa? Löyty mut vaatiiko takuu korjaus merkkiliikkeessä huollot? Onko muut törmänny tähän?
???
Toi on vähän kaks'piippuinen juttu...
Jos kannattaa kysyä ainakin muutamasta huollosta, jos ensimmäisessä marmatetaan.
Mutta kyllähän se pitäisi silti mennä takuuseen....
Ostin -99 focuksen väittivät Fordilla, että ovet ja takaluukku ovat korjatut, mutta huomasin tänään, että takaluukun kahvalistan ympäristö on täynnä ruostetta maalin alla (ford merkin yläpuolelta ja sivulla) Kuuluvatko nämä myös takaluukun takuukorjauksen piiriin. Autolla ajéttu vasta 94000km??
Vai tuliko ostettua väärän mallinen ja merkkinen pirssi???