Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ongelma: Jarrusatulamaali paketissa oli 3 purkkia kaikenmaaliman litkuja.
1 purkki maalia, 1 purkki jotain muuta ja spraypullo.
Mites tästä pääsee maalaamaan? Pitääkö noi purkit sekoittaa keskenään vai mitä? ja ohjeissa ei tietenkään oo suomenkielisiä ohjeita.
Mitä purkeissa lukee?? Ootko avannu purkkeja?? Minkä nökösiä/värisiä litkuja??? Vois olettaa että "1 purkki jotain muuta" olis rasvanpoistoainetta tms. "1 purkki maalia" olis jotain primeriä ts. pohjamaalia ja "spraypullo" sisältäis itse pintavärin.... Ja ainahan voi soittaa tuotteen myyjälle ja kysyä ja oikeen vaikeaksi asiakkaaksi kun heittäytyy, vaatii suomenkieliset käyttöohjeet ....
GeeTee- kirjoitti:
Niin no kait se on sitä "tuninkia" enimmäkseen ku alujen lomasta pilkistää si maalatut satulat, muuta tuosta ei varmaan juurikaan kostu
No on siinä se että maalatulle pinnoille ei niin herkästi tartu kaikki lika niin saattanee pysyä pitempään toimintakunnossa, kuin 'ei maalattu' ruosteinen satula. Tosin hyöty voi olla aika minimaalinen.
Miten olette muuten noita hioneet? Ihanko rälläkän hiomalaikalla vaiko karhealla hiomapaperilla, kun itsellä olis mielessä maalata satulat korin väriin. Tarviiko siihen tuommosia litkuja ostaa, kun ajattelin että sitten kun on siedettävä pinta niin rasvat pois ja vetää pohjamaalin ja hioo sitä ja sitte pintamaali vaan päälle. Eihän niihin osiin edes pääse kummemmin kivet osumaan, että maalipinta rikkoutuisi..?
Artery kirjoitti:Miten olette muuten noita hioneet? Ihanko rälläkän hiomalaikalla vaiko karhealla hiomapaperilla, kun itsellä olis mielessä maalata satulat korin väriin. Tarviiko siihen tuommosia litkuja ostaa, kun ajattelin että sitten kun on siedettävä pinta niin rasvat pois ja vetää pohjamaalin ja hioo sitä ja sitte pintamaali vaan päälle. Eihän niihin osiin edes pääse kummemmin kivet osumaan, että maalipinta rikkoutuisi..?
sinulla kumminkin on vuotoja siellä ja jarrunestettä ruikiintuu joka paikkaan (tämä siis kaikissa autoissa) ja sitten kun asiaan yhdistetään vielä levyistä ja paloista lähtevä pöly niin avot kuules on normi maalit lähtenyt jo mäjelle...
itte oon maalannu jokaisest autos mitä on ollu ni ihan normaali spray maalilla. mistään ei oo mun aikana palanu kautta lähteny maalit mihkään, eli ei oo järkee maksaa mitää 30€ maaleista...
No, sinkkipurkki maksaa vitosen, onko parempi? 8)
Minä vetelin tosiaan yhteen pirssiin takarunpuihin alle rosteria ja päälle mattamustaa, hyvin kesti sen mitä oli minulla 2v, mutta jarrulevyihin, siis niiden satuloihin en ole kokeillut mitään! 8)
Maalista sen verran, että mulle suositeltiin liikennemerkki maalia, pitää kuulemma kuin tauti...
Olis tarkoitus tässä ihan lähitulevaisuudessa testatakin...
Voisko joku tyhmää opettaa??
Kirjoitusvihreet kuuluu asiaan
itse joskus hiekkapuhalsin ja sen jälkeen pohjamaalasin ihan normaalilla kilikoli spreillä ja sen jälkeen toisesta kilikoli purkista väri ni pysy noin 2 vuotta...aikasemmin ei pysyny ku max yhen kesän eli epäilen et toi hiekkapuhallis satuloille autto aikapaljon