sierran sytytysennakko 2.8 v6

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
PA3
Viestit: 116
Liittynyt: 10 Touko 2005 16:56
Paikkakunta: Pohja

sierran sytytysennakko 2.8 v6

Viesti Kirjoittaja PA3 »

paljonko mahtaa olla sytytysennakko? auto on sierra 2.8 v6 ja vm on 88? 0n nyt n. 12 astetta ja nykii aika lailla....
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Onko Efi vai mekaaninen ruisku??? K-jetissä ainakin 12 astetta on vain lyijyllistä käytettäessä. Lyijyttömällä 9ast.

Efi koneissa taas tarjoaa 8 tai 15 astetta lyijyttömällä riippuen millä tyyppikoodilla motti on. Jos on Efi kone niin kato moottorin tyyppikoodi edestä kattoen oikealta puolelta Kannen ja lohkon sauman tienoolta.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
PA3
Viestit: 116
Liittynyt: 10 Touko 2005 16:56
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja PA3 »

ruisku on tuo k-jet eli 9 astetta taitaa olla mutta onko alipaine kiinni vai irti/tulpattuna?
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Ilmeisesti alipaineletku paikallaan kun ei kyseisen moottorin kohdalla mainita, että pitäisi irrottaa.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
PA3
Viestit: 116
Liittynyt: 10 Touko 2005 16:56
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja PA3 »

korjaus..... nyt kun pääsi näkemään tuon kaverin auton niin sehän on siis EFI ja kone on PR8 ... paljonkohan on muuten hevosia tuossa koneessa?
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Jahas :lol:
Joo hevosia näkyy olevan 143 ja tossa sitten lukeekin ennoakoiden kohdalla vaan ,että 0 ja viite, että tarkastus huoiltosäätötilassa. Eli ei sitä oikein kotikonstein saa mulkattua. muuta kuin sen oktaanisäädön verran eli kolme tai kuus astetta.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Vastaa Viestiin