Mk2 Ekkerin (1600 KENT) vedet katoaa..
Mk2 Ekkerin (1600 KENT) vedet katoaa..
Tulipahan kummaa onkelmaa..
Ekkeristä katoaa vedet eikä ainakaa mistään valu ulos.. olisi epäilys että menee koneeseen mutta öljykin pysyy oikeanvärisenä eikä oireile muutenkaan kummemmin..
Onkohan mahdollista että kansi / kansipahvi pettää ja sieltä pääsee vedet ruikkimaan koneeseen..
Vai minkälaista oireilua tulee ku vesi pääsee sisälle?
Ekkeristä katoaa vedet eikä ainakaa mistään valu ulos.. olisi epäilys että menee koneeseen mutta öljykin pysyy oikeanvärisenä eikä oireile muutenkaan kummemmin..
Onkohan mahdollista että kansi / kansipahvi pettää ja sieltä pääsee vedet ruikkimaan koneeseen..
Vai minkälaista oireilua tulee ku vesi pääsee sisälle?
Viimeksi muokannut esaq, 03 Elo 2006 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla ainakin mk4:ses vedet katoili omille teilleen, mutta kun avasin paisuntasäiliön korkin niin oli pinta ihan normaali. mutta joskus täällä epäiltiin viaksi ohivuotoa kansipahvissa tjsp.
ainakin kasipahvi oli ihan kabut kun kannen työstin.
ainakin kasipahvi oli ihan kabut kun kannen työstin.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Lämppäristä on tihkuttanut pidemmän aikaa.. joskus talvella glykolin hajua sisälle tullu mutta ei se silti wanhankaan pienemmän syylärin kans oo vettä kadottanu juurikaan..
Nyt katoaa varsinkin ajossa vettä aika hyvää tahtia.. ei tarvi tehdää montaakaan lenkkiä ku on jo kuivaa kennossa näkyvillä.. Eli pidempaa matkaa ei viitsi edes tehdä kun tuntuu katoavan suht nopeasti ja aika paljon.
Pihalle ei tunnu vuotavan mistään.
Kansi revittii irti ja ainakin kansipahvi oli hyvä vielä.
1 ja 2 sylinterille näytti ainakin tulleen vettä jostain ja ainakin 2 männän päällys oli kostea ja kirkas osittain kun taas muut männät oli kuivia ja nokeentunu..
Jotain outoa ruskeaa mönjää siellä kannen imupuolella.. ja imusarjan rööreis?!
Myös kannen sisällä oli ihmeellistä talmaa pinttynyt 2 sylinterin venttiilin varteen.. muissa ei näkynyt sellaista..
Voiko venttiilinsuoja-aine tehdä tuollaista?
Kansi on menossa suoristettavaksi hiomolle jos nyt ylipäätään on kierossa ja uusi GT kansipahvi tulossa..
Jos vielä vedet katoaa nii nousee kädet pystyyn... Hommalla pakkaa olla kiire ku auto menos penkkii ensviikon alus..
Ideoita?
Nyt katoaa varsinkin ajossa vettä aika hyvää tahtia.. ei tarvi tehdää montaakaan lenkkiä ku on jo kuivaa kennossa näkyvillä.. Eli pidempaa matkaa ei viitsi edes tehdä kun tuntuu katoavan suht nopeasti ja aika paljon.
Pihalle ei tunnu vuotavan mistään.
Kansi revittii irti ja ainakin kansipahvi oli hyvä vielä.
1 ja 2 sylinterille näytti ainakin tulleen vettä jostain ja ainakin 2 männän päällys oli kostea ja kirkas osittain kun taas muut männät oli kuivia ja nokeentunu..
Jotain outoa ruskeaa mönjää siellä kannen imupuolella.. ja imusarjan rööreis?!
Myös kannen sisällä oli ihmeellistä talmaa pinttynyt 2 sylinterin venttiilin varteen.. muissa ei näkynyt sellaista..
Voiko venttiilinsuoja-aine tehdä tuollaista?
Kansi on menossa suoristettavaksi hiomolle jos nyt ylipäätään on kierossa ja uusi GT kansipahvi tulossa..
Jos vielä vedet katoaa nii nousee kädet pystyyn... Hommalla pakkaa olla kiire ku auto menos penkkii ensviikon alus..
Ideoita?
No wtf..
Vieläpä sellaista ruvennut tekemään että jarruttaessa kierrokset tipahtaa alle 600rpm ja kone meinaa sammua ja usein sammuukin...
Onse perhana ku uutta kamaa kone täynnä ja kaikki osat koneistettua ja uudet tiivisteet, pitäis kaiken kunnossa olla mutta silti rupeaa tuollai häröilemään..
Toivottavasti kerkeää tiistaina penkkiin.
Vieläpä sellaista ruvennut tekemään että jarruttaessa kierrokset tipahtaa alle 600rpm ja kone meinaa sammua ja usein sammuukin...
Onse perhana ku uutta kamaa kone täynnä ja kaikki osat koneistettua ja uudet tiivisteet, pitäis kaiken kunnossa olla mutta silti rupeaa tuollai häröilemään..
Toivottavasti kerkeää tiistaina penkkiin.
Taitaa tosiaan jostain hörppiä ilmaa vielä, jos kierrokset kerran sukeltaa. Onko paperi tiivisteet varmistettu tiivistelakalla?
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Noi voi [erinäisiä ärräpäitä]!
2 sylinterissä noin puolessa välissä ihan pikkuriikkine reikä kuin neulalla pistetty. Sieltä vettä männän päälle.. Ja tietysti koneen käydessä sitä suihkuaa sieltä oikein kunnolla..
Eihän se hyvin menny. Kone on jo muutenkin revitty about 6-7 kertaa pois erilaisten vikojen takia....
Usko loppuu..
2 sylinterissä noin puolessa välissä ihan pikkuriikkine reikä kuin neulalla pistetty. Sieltä vettä männän päälle.. Ja tietysti koneen käydessä sitä suihkuaa sieltä oikein kunnolla..
Eihän se hyvin menny. Kone on jo muutenkin revitty about 6-7 kertaa pois erilaisten vikojen takia....
Usko loppuu..