Takaluukku ei aukea

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Sholva
Viestit: 15
Liittynyt: 02 Kesä 2005 16:07

Takaluukku ei aukea

Viesti Kirjoittaja Sholva »

Hei nyt tarvittaisiin vinkkiä kuinka murtautua sieran takaluukkuun.
auton takaluukku ei ole koskaan auennut suoraan avaimella, vaan aina vain keskuslukituksen kautta. no nytten takaluukun lukko teki tenän eikä luukkua saa enään mitenkään auki. Takakonttiin onkin huomattavan vaikea päästä kun takapenkit kaatuvat vain takaluukun kautta. Tilanne on se että luukun lukko josta takaluukku aukeaa ( lukkoa painamalla ) ei liiku mihinkään. todennäköisesti tämä kyseinen liipasin on vain jumissa. väkivalloin eikä öljyämällä kyseinen kapistus ei aukene. mahtaako olla jotain helpohkoa keinoa kaataa penkit sisäkautta?
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

pieni ohut ja pitkä käsi saattaa sopia penkkien välistä siihen penkin aukasumekanismiin
Focus 1.0 edition a6 2017
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Tai jos hattuhyllyssä on kaiuttimet niin niiden reijästä voisi ehkä ylettyä.
Avatar
Riesa2.0
Viestit: 728
Liittynyt: 16 Huhti 2005 19:02
Paikkakunta: Nurmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riesa2.0 »

Jaakko85 kirjoitti:Tai jos hattuhyllyssä on kaiuttimet niin niiden reijästä voisi ehkä ylettyä.
En ainakaan minä aikoinaan ylettynyt, tuli vain haavoja käteen terävistä pellin reunoista. Mä sitten hermostuksissani vahingossa riuhtaisin sen kapeamman osan penkistä kumoon. Mulla oli kyllä vissiin se lukitus sillä puolella aika huonona, että ei välttämättä kunnossa oleva yhtä helposti aukea.
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
Vastaa Viestiin