Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oon kitaillu omaa pirissiä perus muovikitillä ja kaverit sanoi että ei tule kestämään ovissa ja lokareissa. Parempi vaihtoehto olis ollu lasikuitukitti. Varsinkin mun tapauksessa kun teen isoja pohjapaikkauksia.
Niin onko väittessä perää ja joudunko purkamaan jo aloittamani kitit kohdat?
Ford escort mk2 2.0 77, Taunus 1.6 ohc 79 ja lepo sorsa 85
Kyllä kait se muovikittikin kestää (aikansa) mut itse kun paikkailin autoa (varsinkin isommissa paikkakohdissa) laitoin pohjalle lasikuitukitin ja päälle tavan kittiä. Tuo lasikuitukitti tarttuu paremmin kiinni peltiin, mutta on myös (erittäin) hankala hioa aivan tasaiseksi, siksi lasikuitukitin päälle kannatta laittaa vielä jotain muuta kittiä. Isommissa paikkakohdissa ainakin itse laittaisin lasikuitukittiä pohjalle. käsittääkseni pitäisi tulla vähän kestävämpi kuin pelkällä muovikitillä.
Wurt merkistä kittiä käyttäny eli pitäs olla laadukasta kittiä. Yheltä kolari korjaajalta sain semmosen vinkin että kannatta puhdistaa pinta tinnerillä niin pysyy paljon paremmin
Ford escort mk2 2.0 77, Taunus 1.6 ohc 79 ja lepo sorsa 85
omal kokemuksella pysyy parhaite ku pistää lasikuitukittiä alle js ppäälle muovikittiä...
ja tarttuuha toi paremmi ku pyhkii ensi esim tolla tinnerillä..
Kunnon puhdistus ja hionta, sitten hiilikuitu tai lasikuitukittiä ja viimeiseksi polyesterikitti.
Itte käyttänyt Body unisoft kittiä, hyvä levittää ja hioa. Täälläpäin lähes kaikki maalaamot kayttävät kyseistä kittiä.