Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Itsekin meinasin toteuttaa saman operaation aikoinaan mutta jäi tekemättä. Kojelaudat varmaankin mitoiltaan lähellä toisiaan ja sivukiinnitykset näytti olevan samat, eli ne kaksi ruuvia per puoli. Ainoa eroavaisuus näytti noin äkkiseltään tutkailtuna olevan se kojelaudan keskellä alhaalla oleva kiinnityskohta (vaihdekepin edestä). Tiedä sitten miten kojelaudan sisäpuolella on erilaista, eli nämä lämmitysaukkojen kanavat ym. ja pitääkö mittariston kohdalla tehdä jotain muutoksia vai saako vanhat johdot uuteen kiinni heittämällä. Pajalle.com sivuilla vaihdetaan kolmoskoppaisen golfin kojelauta kakkoskoppaiseen ja siinä ne ainakin tais työstää kojelautaa jonkin verran ennen kun sai kiinni. Sieltähän voi katsella vähän mallia miten homma hoidetaan. Tuskin kuitenkaan noin paljon joutuu työstää tässä tapauksessa.
Ihan MUTU:a, mutta. Peruskori on sama 5&6, luulis suht helpolla menevän.. Toisin ku kolopallossa 2->3 on eri peruskoppa, joten muokkailu oli pakollista (kakkosessa kapeempi k-lauta). Ratkaisevampaa KO. voortin swapissa on mittariston ja lämppärinkytkimien (ja ilmasuuttimien) paikat ja muodot..