ford escort to 4

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Escort_1991
Viestit: 22
Liittynyt: 26 Marras 2005 00:26

ford escort to 4

Viesti Kirjoittaja Escort_1991 »

olen kuullut ford escortista to-4 oli joskus aikanaan spinnerissä ja saman henkilön mini oli vissiin gtiissä escosta löytyy kuulemma potkua muille jakaa tietääkö kukaan paljo mahtaa tehoa löytyä ? :P
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Eikai sitä nyt muille jaeta :lol: ?

p.s. olisko mukavaa jos sun auton rekisterinumero laitettas ilman lupia nettiin johonkin foorumille ?
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

Luin kerran artikkelin tuosta TO-4 escortista (GTI-lehti :oops: ). Ei siinä mitään tehoista puhuttu, mutta jotain 10:n varttimaili aikoja oli kellotettu loppunopeus jotain 220km/h.

Kyseistä autoa nyt on esitelty muuallakin joten tuon rekisterin näkyminen täälä nyt tuskin mitään haittaa. Siinä lehdessä muutenkin omistaja höpisi noiden kilpien historiasta.
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

Numeroiden mukaan: paras 0-402 12,19s, paras loppunopeus 200km/t
noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

ZyaS kirjoitti: noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:
Eikös siitä oo tänäkin vuonna ollut spoileri (gti) lehdessä juttu ?
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

ZyaS kirjoitti: noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:
Sen verran alko vaivaamaan tuo että etsin ko. lehden käsiini. GTI 5/2005 (0-402m 10.9s , loppunopeus 220.72km/h) 8)
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Heppoja siinä on 20% enemmän kuin vakiossa tehokkaimmassa vanhakopassa (rs1800). :wink: :lol:
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Bootsi kirjoitti:Heppoja siinä on 20% enemmän kuin vakiossa tehokkaimmassa vanhakopassa (rs1800). :wink: :lol:
Jos ei sitten ole tehorajaton..
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

Tietääkös kukaan mitä tekniikkaa Jarno Suokon "Ford Escort XR3" on syöny? Nimittäin kohtuu kovaa aikaa vetää kun vertaa EVOihin ja muihin.
overboost
Viestit: 594
Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:50
Paikkakunta: E-Suomi

Viesti Kirjoittaja overboost »

koskar kirjoitti:Tietääkös kukaan mitä tekniikkaa Jarno Suokon "Ford Escort XR3" on syöny?

Volvon 2.8 kone
Escort_1991
Viestit: 22
Liittynyt: 26 Marras 2005 00:26

Viesti Kirjoittaja Escort_1991 »

sehän oli lehessäki toi rekkari :roll:
Jukkiss
Viestit: 81
Liittynyt: 04 Loka 2005 18:10

Viesti Kirjoittaja Jukkiss »

Se on Jarmo muuten ;) Ei tosin vedä vielä mitään vertoja karhukoplan eskorteille ;)
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

mistä me nyt puhuttaan?? kiihdytys autoista?? :roll:
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

transitman
Viestit: 153
Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
Paikkakunta: Kouvola/Savisto

Viesti Kirjoittaja transitman »

Jaakko85 kirjoitti: Jos ei sitten ole tehorajaton..
Vanhoilla luvillahan se on, eli täysin KATULAILLINEN vehjes
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

Paitsi ettei ole olemassa mitään tehorajattomia autoja... tehorajat on mallisarjan tehokkain +20% vaikka auto olisi rakennettu 1950...
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Focus 1.0 edition a6 2017
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

jaska74 kirjoitti:"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Eli toisinsanoen voi siinä koneessa olla vaikka 1500hv "laillisesti".
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

jaska74 kirjoitti:"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

s.o.h.c. Puhuu täyttä asiaa..

Älkää olko "sinisilmäisiä". 8)
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

s.o.h.c kirjoitti: Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.
Pistetään ahdot 0.1bar katsastukseen niin epäilyjä ei herää. Tämä on tietenkin rikollista ja sitä ei kyllä kukaan varmaan edes harrasta. Mukava olisi nähdä kun valtio maksaa penkkikeikan :lol:
Avatar
Regu
Viestit: 682
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Regu »

Miksikäs valtio sen maksaisi?
Escort 1.8 sport -97
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Regu kirjoitti:Miksikäs valtio sen maksaisi?
Koska olet jo aikoinaan "todistanut" (tai no silloin aikoinaan sen todistuksen teki inssi perstuntumalta) ettei siinä ole liikaa tehoa niin sen jälkeen AKE maksaa jos haluaa tarkastuttaa. ...mut jos siinä onki liikaa löylyä niin luultavasti ite joutuu sitten kyl maksumieheksi.

Sama koskee myös päästötestiä... Monet käy ottaa päästötestin jossai huoltamolla ja esittävät sit lapun konttorilla, siinähän jää aina pieni kusetuksen mahdollisuus joten jos konttorilla eivät usko sitä lappua niin ne saa mitata mut sun ei siitä pidä köyhtyä.

P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

Eemeli kirjoitti: P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.
Lehden mukaan HX50.
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

s.o.h.c kirjoitti: Lehden mukaan HX50.
niinpä kyl taisikin olla. :oops:
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Vastaa Viestiin