vauhtipyörä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

tässä on taas tää että kun ei lasketa käyttämälleen ajalle hintaa kun on harrastus ni jää vähän omaan taskuunkin..

Edit: tuntuu olevan viikon aiheena jokkis :lol: 8)
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
cossu7
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Marras 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja cossu7 »

onneks löytyy ylimääräinen kampiakseli kai sen sillä voi tasapainottaa. joo sen takia tätä jottua lähin kysyyn ku pitäi ottaa sellaset 250-300hv 8) . kyl toi koneistamolla kevennettiin, veikkaan että ei heitä 5g enempää.. :roll: 80eskoo on muuten tammer tiisselissä painotus.
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Mielummin 0 painossa =) Eräs joka tekee paljon kisa koneita keventi ja tasapainotti osani.
Tosin molemmat on erikseen tasapainotettu eli kampiakseli 0 painossa ja vauhtipyörä 0 painossa.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

cossu7 kirjoitti:80eskoo on muuten tammer tiisselissä painotus.
no huh... hatustako ne noita hintoja sitten vetää? onneksi on halvempiakin paikkoja.
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

cossu7 kirjoitti:onneks löytyy ylimääräinen kampiakseli kai sen sillä voi tasapainottaa. joo sen takia tätä jottua lähin kysyyn ku pitäi ottaa sellaset 250-300hv 8) . kyl toi koneistamolla kevennettiin, veikkaan että ei heitä 5g enempää.. :roll: 80eskoo on muuten tammer tiisselissä painotus.
se vauhtipyörä pitäis painottaa siihen kampi-akseliin nähden.

tai sitten erikseen käytettävä kampi-akseli ja vauhtipyörä 0 painoon..
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
cossu7
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Marras 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja cossu7 »

ZyaS kirjoitti: se vauhtipyörä pitäis painottaa siihen kampi-akseliin nähden.

tai sitten erikseen käytettävä kampi-akseli ja vauhtipyörä 0 painoon..

mää teen ainakin näin. en ala konetta purkamaan. jos ei kestä niin ei sitten :) ei tartte aleta kinaamaan sen enempää ja piste. kiitos kaikille vastanneille. tää topicci on nyt nähty :D
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Vastahan tää alko =)
:P
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Avatar
s.o.h.c
Viestit: 481
Liittynyt: 06 Helmi 2005 11:04
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja s.o.h.c »

NiceMan kirjoitti:Vastahan tää alko =)
:P
Juu tästähän tämä vasta alkaa.. saadaan uusi juupas/eipäs threadi vauhtipyörälle kun vanhaan iski abloy ;)
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Eipä taida tämäkään olla kauaa auki...
lassi
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Joulu 2005 13:27

Viesti Kirjoittaja lassi »

Joo eiku lukkoon vaan älkää nyt tommosesta herneitä nenään vetäkö.
HUh Huh huijaa!
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

jokainen tyylillään.. 8)
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
cossu7
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Marras 2005 15:50

Viesti Kirjoittaja cossu7 »

ei tässä herneitä vedelläkkään. kuitenki olis pian tullu sellanen lista ydinsodasta että huhhuh...
Vastaa Viestiin