.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

.

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SierraMies
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Maalis 2005 20:51

Viesti Kirjoittaja SierraMies »

.
Viimeksi muokannut SierraMies, 05 Syys 2009 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tinde
Viestit: 454
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:00
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Tinde »

1.3 ohc 22/54 54/12
1.6 ohc 22/54 54/12
1.6 cvh 4/32 38/10
1.6i
1.8 ohc 24/64 70/18
1.8 cvh 22/54 64/12
2.0 ohc:t 24/64 70/18 (paitsi NAE 18/58 70/6)
2.0 dohc 13/39 43/13
2.0i dohc 13/51 43/13
2.8i 26/69 75/22 (scorpio)
2.9i 30/66 76/26 (scorpio)

tossa jotain
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Tinde kirjoitti:1.3 ohc 22/54 54/12
1.6 ohc 22/54 54/12
1.6 cvh 4/32 38/10
1.6i
1.8 ohc 24/64 70/18
1.8 cvh 22/54 64/12
2.0 ohc:t 24/64 70/18 (paitsi NAE 18/58 70/6)
2.0 dohc 13/39 43/13
2.0i dohc 13/51 43/13
2.8i 26/69 75/22 (scorpio)
2.9i 30/66 76/26 (scorpio)

tossa jotain
Toi NAE juurikin se 2.0i ohc moottori? Ruiskun nokka on kuitenkin vääntävämpi ku kaasarin.
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Eemeli kirjoitti: Toi NAE juurikin se 2.0i ohc moottori? Ruiskun nokka on kuitenkin vääntävämpi ku kaasarin.
Niin tais olla. Vääntävyyteen en ota kantaa.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Jaakko85 kirjoitti: Niin tais olla. Vääntävyyteen en ota kantaa.
gti golo palloilija
Eemeli
Viestit: 297
Liittynyt: 08 Helmi 2005 20:03
Paikkakunta: Simo

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Eemeli »

Aksu kirjoitti:
Aksu muokkaillu mun tekstiä. :wink: mut ei mitään. :roll:
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

NAT tais olla matalapuristeisen merkintä (jos en ihan väärin muista)

Edit: NAE on se matalapuristeinen niinku aksukin totes. eli matalapuristeinen 8.2:1.
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: Sierrojen nokka-akselit

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Eemeli kirjoitti: Aksu muokkaillu mun tekstiä. :wink: mut ei mitään. :roll:
Sitä sattuu kun kirjoittelee silmät sirillään.
gti golo palloilija
DTS
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Huhti 2007 00:10

Viesti Kirjoittaja DTS »

Osaako kukaan sanoa, mitä nämä merkinnät ruisku doch-koneen nokassa tarkoittavat: 88WM6A269?
DTS
Viestit: 22
Liittynyt: 13 Huhti 2007 00:10

Viesti Kirjoittaja DTS »

Eli ei osaa kukhaan sanoa. Tuo Numero/kirjainyhdistelmä on stanssattu nokkien päätyihin. Liekö ihan vakionokat vai? Ei jaksa käydä mittaamassa noita ainakaan enää tänään, heh. Eli oisko jollain tietua? Voiko tuosta edes päätellä mtn? Vai onko vaan joku valmistusnumero..
Tinde
Viestit: 454
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:00
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinde »

DTS kirjoitti:Osaako kukaan sanoa, mitä nämä merkinnät ruisku doch-koneen nokassa tarkoittavat: 88WM6A269?
Vakio pakonokka, dohc, vm 89-92.
Vastaa Viestiin