Nappasin navan irti, paikallaankin se teoriassa olisi mahdollista vaihtaa, kuitenkin kun prässi löytyy niin
on se älyttömän paljon helpompaa näin.
Tavoilleni uskollisena käytin halvinta mahdollista laakeripakettia joka saksasta löytyi.
Maksoi vähän reilu 10,- (sisälsi laakerit ja akselitiivisteen)
Laakerit on tavalliset kartiorullalaakerit, ulkomitta 60mm sisä 35mm molemmin puolin.
Koneistus tehty navassa tarkasti, niin mitään säätämistähän näissä ei ole,
kuten tuo kiristysmomenttikin antaa ymmärtää
Eli suojakuppi irti, oli ruostunut niin joutu vähän käyttämään voimaa.
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718090266_9c8ef0cb63_m.jpg)
Mutteri pois, toisessa akselissa sitten tietenkin vasenkätinen kierre (näissä uudemmissa sierroissa)
ja prässillä akseli irti laakerista
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718303053_07bba48363_m.jpg)
Tässä osien järjestys ulkokoolit irrotettuina, akselitiiviste oli sökö
ja ulompi laakeri
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718095661_efb16dbe66_m.jpg)
Laakeri irti prässillä
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53717184257_35acdb6118_m.jpg)
Uudet ulkokoolit paikalleen
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718298693_bca3013547_m.jpg)
Kasatessa navan puolelle uusi sisäkooli ja akselitiiviste
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718086586_6948dfa9aa_m.jpg)
Sitten napa sopivalla holkilla ja prässillä paikalleen, siis painetaan sisäkoolin reunasta
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718087481_028bf5ac5f_m.jpg)
Toinen sisäkooli, "prikka" ja napamutteri ( kiristysmomentti 310-350Nm)
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718422519_57ee4b6595_m.jpg)
Silikonilla varmistaen kuppi päälle, kun tosiaan kärsi irroituksessa.
![Kuva](https://live.staticflickr.com/65535/53718516005_ba9f6886ae_m.jpg)
Ford Sierra etulaakeri etupyöränlaakeri laakerivaihto etupyörä laakeri