riesa-reising kirjoitti: ↑18 Huhti 2024 15:06
Jos nyt puhutaa GT autoista ni ams2 on kyl hirvein kokemus
onhan se hyvän näkönen ja jotkui vanhemmat takavedot ihan hauskoja ja parannusta tuli entisee siinä viimesimmäs "isossa" päivityksessä jossa oli puututtu fysiikoihin ja feedbäkkii. Mut jos GT-hommia pitää ajaa ni acc, iracing ja rf2 on kyl kolme parasta ja kaikissa noissa joku osa-alue aina parempi ku toisessa. Näitä ne ammattilaisetkin käyttää pääosin treenaamisee.
Ei puhuta pelkästään GT3-autoista, en ainakaan mä puhunut, koska AMS2:ssa ajan pääsääntösesti F1UltimateGen2- ja V10Gen2-luokan autoilla, koska niissä ainaki V1.5 fysiikoilla oli omaan käteen sopiva mallinnus, vanhemmat C-ryhmäläiset kans hauskoja, mutta ehkä vähän turhan liukkaita käytökseltään. GT3 oon ajanu vaan ACC:ssä ja AC:ssa, mutten oo sarjan erityinen fani.
Jännä vaan kun kirjoitan tänne tosta Rennsport betatestaaja hommistani, niin heti eka posti on jotain trollausta
riesa-reising kirjoitti: ↑18 Huhti 2024 05:22
Et selvästi ole ajannu kaikkia markkinoilla olevia simuja. Rennsportti ei tule varmasti olemaan fysiikoiden ja ffb osalta lähelläkään nykyisten kärkisimujen tasolla vielä vuosikausiin julkaisusta.. jos koskaan
Jatkossa kannattaa vaikka ottaa oikeasti selvää taustoista ja muutenkin lukea kunnolla, tuossakin tapauksessa hyvin lyhyt postaus, en kuin lähtee "keskustelemaan" jos siis oli ajatuksena jotain muutakin kuin... no mitä nyt ikinä yrititkään
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER