Kiitos tästä. Pitänee itsekkin kokeilla.
Oon omasta laittanu forscanilla tavoite varaustilan 80% -> 90% ja vaikka kuinka välillä latailen Defan 10A kiinteällä niin lepojännite siellä 12.1v huitteilla.
Kiitos tästä. Pitänee itsekkin kokeilla.
Kuulostaa tutulta, sain akkuliikkeestä kunnollisen elvyttävän laturinkin lainaan testiksi, mutta lepojännite valui aina melko nopeasti niin alas, että prosentit kalibroitui sinne 66-68 paikkeille. Nyt tuo tuntuu toimivan loogisesti ainakin toistaiseksi vielä, ottaa virtaa vielä 90% kohdallakin, ei ole vaan niin pitkää siivua tullut ajeltua, että näkisi mihin asti nousee.
Miksiköhän soittaminen ei onnistu? Painaa puheohjauksen nappia tulee näyttöön lista komennoista eikä siinä ole soittamista? Eikä tunnista soita tai call komentoa.
Hämärästi muistan jostain lukeneeni, että jos on mennyt päivittämään uusimman Sync -version, niin siinä tulisi ongelmia ääniohjauksen kanssa. Sattuuko sulla olemaan uusin versio?
Kannattaa varmaan päivittää se äänitiedosto vanhempaan versioon (omalla vastuulla).
En kyllä vieläkään tajua miksi auton ostanut kuluttaja joutuu näitä hämmentämään,toki itse ropaillut autoja jo yli 40v...ajat on muuttunut,eikä parempaan suuntaan sanon mä...._JPA kirjoitti: ↑30 Syys 2021 14:25Kannattaa varmaan päivittää se äänitiedosto vanhempaan versioon (omalla vastuulla).
Omaan kotteroon sain toimimaan.
viewtopic.php?f=2&t=54989&p=321494#p321494
Lataa tikulle 5U5T-14G391-AN_1615393794000.TAR.GZ tiedoston täältä:
https://cyanlabs.net/fhub/sw-db/
Tikulle:
SyncMyRide kansio, johon em. äänitiedosto
DONTINDX.MSA-tiedosto (kopio vaikka jostakin aiemmasta päivityksestä)
autoinstall-tiedosto alla olevalla sisällöllä (kopio vaikka jostakin aiemmasta päivityksestä ja muokkaa esim. notepadissä)
[SYNCGen3.0_ALL]
Item1 = 5U5T-14G391-AN_1615393794000
Open1 = SyncMyRide\5U5T-14G391-AN_1615393794000.TAR.GZ
Options = AutoInstall
Ne korjaa ketkä osaa. Ford / alihankkijansa selvästikään eivät osaa.
No 70 luvun kamppeissa oli omat ongelmat..syncin ja navin päivitykset ei ole mitään pakollisia. Jos vain lataus toimii vielä talvella olen tyytyväinen. Nyt on saanut aamuisin lämmittää webastolla ja S&S toimii silti kokoajan. Pakkasilla näkee onko kunnossa.
Olin jo unohtanut tämän vian. No kyllä se taas muistuu mieleen kun illat pimenee. Taajamassa pitkät päällä ja pimeällä metsätiellä ei vaihda pitkiä takas kohtaamisen jälkeen..PiuhaPoikki kirjoitti: ↑30 Syys 2021 17:52 Kun vielä valoautomatiikka toimisi niin olisi plussaa.
Ekana talvena toimi mutta sitten vähän päivitettiin softaa...
Ymmärtääkseni asialle on yritetty tehdä jotain jo useamman vuoden ajan. Tosin tuloksetta.
2019 toimi mutta herjasi hätäpuhelujärjestelmän vikaa. Kun tähän saatiin päivitys alkoi lataus ongelmat jotka osalla korjaantui 2021 keväällä tulleeseen päivitykseen. Jostain syystä se ei kuitenkaan korjannut kaikkia ongelma autoja. Saa nähdä milloin saavat loput kuntoon. Mutta tuskin tapahtuu ihan heti.
Mikäs sulla tilanne? Nyt arvioivat että marraskuussa menee tuotantoon, eli ihan alkuperäisessä aikataulussa vielä jos pitää paikkansa. Tehdas on nyt käynnissä mutta toimii viikko kerrallaan kun saavat siruja toiselta tehtaalta toistaiseksi.
No mulla on se tilanne, että ei ole näkynyt. Piti valmistua syyskuun lopulla, mutta super-optimistisena totean, että niin sen piti valmistua helmikuussakin.