Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Hei!
Mulla on käytössä vm.2010 fiesta 1.4/96hv manuaalina ja tarkoituksena päivittää autoa. Olen nyt törmännyt fiestan ecoboost malleihin ja ensimmäisen täyshylkäyksen jälkeen myyjä suostutteli koeajamaan. Koeajoin 2020 vignalen automaattina ja tottatosiaan ensituntuma oli hyvä ja hymyn arvoinen verrattaessa omaani. Tykkäsin ohjautuvuudesta ja ketteryydestä.
Silti 1.0 ecoboost kone mietityttää. Kulutusarviot vaihtelevat huomattavasti vuosimallien kesken (itse seurannut 2017-2020 malleja). Lisäksi koeajollani en päässyt moottoritienopeuksiin. Mietityttää myös millaisilla kilometreillä tuota kannattaa edes harkita. Kaipaankin kai apua tietävämmiltä siihen, miten tuo auto ja kone käytännössä pelittää arjessa. Itselläni suurinosa ajosta on maantie/kaupunkiajoa, johon auto varmasti sopiikin hyvin. Lisäksi kuitenkin ajan säännöllisesti myös pidempää matkaa (100-600km). Säännöllisellä tarkoitan kulkevani moottoritietä opiskelemaan useamman kerran kuukaudessa.
Toki aion mennä ja koeajaa uudestaan myös moottoritiellä, mutta koska en autotietäjä sen suuremmin ole, tarvitsen suosituksia, neuvoja ja näkemyksiä. Omassa fiestassani ei juuri vikoja ole ollut ja todella pidän autostani. Tehot toki eivät päätä huimaa, mutta riittävät minulle tällähetkellä ihan hyvin. Taloudellisuus ja suht halvat kustannukset näin opiskelijan silmin tuntuvat myös hyvälle painotusalueelle.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Mulla on käytössä vm.2010 fiesta 1.4/96hv manuaalina ja tarkoituksena päivittää autoa. Olen nyt törmännyt fiestan ecoboost malleihin ja ensimmäisen täyshylkäyksen jälkeen myyjä suostutteli koeajamaan. Koeajoin 2020 vignalen automaattina ja tottatosiaan ensituntuma oli hyvä ja hymyn arvoinen verrattaessa omaani. Tykkäsin ohjautuvuudesta ja ketteryydestä.
Silti 1.0 ecoboost kone mietityttää. Kulutusarviot vaihtelevat huomattavasti vuosimallien kesken (itse seurannut 2017-2020 malleja). Lisäksi koeajollani en päässyt moottoritienopeuksiin. Mietityttää myös millaisilla kilometreillä tuota kannattaa edes harkita. Kaipaankin kai apua tietävämmiltä siihen, miten tuo auto ja kone käytännössä pelittää arjessa. Itselläni suurinosa ajosta on maantie/kaupunkiajoa, johon auto varmasti sopiikin hyvin. Lisäksi kuitenkin ajan säännöllisesti myös pidempää matkaa (100-600km). Säännöllisellä tarkoitan kulkevani moottoritietä opiskelemaan useamman kerran kuukaudessa.
Toki aion mennä ja koeajaa uudestaan myös moottoritiellä, mutta koska en autotietäjä sen suuremmin ole, tarvitsen suosituksia, neuvoja ja näkemyksiä. Omassa fiestassani ei juuri vikoja ole ollut ja todella pidän autostani. Tehot toki eivät päätä huimaa, mutta riittävät minulle tällähetkellä ihan hyvin. Taloudellisuus ja suht halvat kustannukset näin opiskelijan silmin tuntuvat myös hyvälle painotusalueelle.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Jos 2010 Fiesta on tuttu peli, niin 2018 ja uudemmat eivät siitä ole ainakaan huonontuneet, joten sellaista voi ilman muuta suositella. Jos käytettyä katsoo, niin tuskin noissa vielä on niin paljoa kilsoja missään yksilössä, että siitä voisi ongelmia tulla. Myöskään en ainakaan minä ole kuullut 2018 ja uudemmissa Ecoboosteissa olevan mitään tyyppivikoja (ehkä niissä alkupään 2013 tms oli jotain, mutta nekin pääosin maailman foorumeilta kuultua).
Meillä on lähipiirissä 1.0 Ecoboost 2020 automaatti. Kaupungissa kulutus on siinä 7,1l / 100 joka on hieman enemmän kuin odotin, mutta toisaalta aika odotettavissa siihen, että itsellä on 1.0 Ecoboost Focus 2019 jossa kulutus noin litran vähemmän. Eli automaatti syö kyllä vähän enemmän bensaa. Kulkupuolesta sen verran, että tuo sataheppainen ecoboost automaattina ei ole mikään raketti, mutta ei myöskään mikään tientukko. Varmaan ihan linjassa tuohon vanhaan turbottomaan 1.4 / 96 hv koneeseen. Tosin ajamisen helppous automaatilla tulee bonuksena.
Jos nyt joku vinkki uudenmallisesta Fiestasta pitäisi antaa uutena tai käytettynä, niin katso varustetaso. Jotain hinnat alkaen malleja näyttää olevan josta puuttuu se Syncin iso näyttö. Se, yhdistettynä Apple Carplayhyn tai Android Autoon on aika iso juttu viihtyvyyden kannalta pitkällä matkalla tai navigointia tarvittaessa.
Meillä on lähipiirissä 1.0 Ecoboost 2020 automaatti. Kaupungissa kulutus on siinä 7,1l / 100 joka on hieman enemmän kuin odotin, mutta toisaalta aika odotettavissa siihen, että itsellä on 1.0 Ecoboost Focus 2019 jossa kulutus noin litran vähemmän. Eli automaatti syö kyllä vähän enemmän bensaa. Kulkupuolesta sen verran, että tuo sataheppainen ecoboost automaattina ei ole mikään raketti, mutta ei myöskään mikään tientukko. Varmaan ihan linjassa tuohon vanhaan turbottomaan 1.4 / 96 hv koneeseen. Tosin ajamisen helppous automaatilla tulee bonuksena.
Jos nyt joku vinkki uudenmallisesta Fiestasta pitäisi antaa uutena tai käytettynä, niin katso varustetaso. Jotain hinnat alkaen malleja näyttää olevan josta puuttuu se Syncin iso näyttö. Se, yhdistettynä Apple Carplayhyn tai Android Autoon on aika iso juttu viihtyvyyden kannalta pitkällä matkalla tai navigointia tarvittaessa.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Kiitos vastauksesta!
Joo, Olen tehnyt vertailua liittyen noihin lisälaitteisiin ja kuvaamasi mukavuudet olivatkin läsnä koeajaessani. Mietin sitä myös onko automaattivaihteistojen kesken eroja näiden uudempien vuosimallien kesken. Luulen, että vaihteisto teki juuri ajamisesta itselle niin helppoa.
Joo, Olen tehnyt vertailua liittyen noihin lisälaitteisiin ja kuvaamasi mukavuudet olivatkin läsnä koeajaessani. Mietin sitä myös onko automaattivaihteistojen kesken eroja näiden uudempien vuosimallien kesken. Luulen, että vaihteisto teki juuri ajamisesta itselle niin helppoa.
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
600 km Fiestalla maantietä? Osta suosiolla isompi auto.
Esimerkiksi äänieristys on huono, hirveä meteli kabiinissa. Samaten kierrokset aika korkealla, lisää meteliä.
Maantiellä Focuksen ja Fiestan ero on kuin yö ja päivä, kaupungissa ero pieni. Jos siis pelkästään Fordeissa pysytään.
1.0 Ecoboost imee maantienopeuksissa bensaa ihan älyttömästi tuollaiseksi ompelukoneeksi. Ei voi missään nimessä puhua taloudellisesta moottorista.
Esimerkiksi äänieristys on huono, hirveä meteli kabiinissa. Samaten kierrokset aika korkealla, lisää meteliä.
Maantiellä Focuksen ja Fiestan ero on kuin yö ja päivä, kaupungissa ero pieni. Jos siis pelkästään Fordeissa pysytään.
1.0 Ecoboost imee maantienopeuksissa bensaa ihan älyttömästi tuollaiseksi ompelukoneeksi. Ei voi missään nimessä puhua taloudellisesta moottorista.
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
En kyllä ole huomannut että 2018+ Fiesta olisi erityisen meluisa maantieajossa. Renkaistahan se monesti on kiinni. Toki uskon että joku ST 18 tuumaisilla pitää kovempaa ääntä kuin Titanium 16 tuumaisilla säälipalloilla, mutta täytyy sanoa että en ole kiinnittänyt tähän huomiota niin hyvässä kuin pahassakaan.Arski57 kirjoitti: ↑29 Kesä 2020 12:22 600 km Fiestalla maantietä? Osta suosiolla isompi auto.
Esimerkiksi äänieristys on huono, hirveä meteli kabiinissa. Samaten kierrokset aika korkealla, lisää meteliä.
Maantiellä Focuksen ja Fiestan ero on kuin yö ja päivä, kaupungissa ero pieni. Jos siis pelkästään Fordeissa pysytään.
1.0 Ecoboost imee maantienopeuksissa bensaa ihan älyttömästi tuollaiseksi ompelukoneeksi. Ei voi missään nimessä puhua taloudellisesta moottorista.
Jos alkuperäinen kysyjä kyseli automaatin perään, niin eiköhän automaatti pidä huolen että kierrokset ovat tasaisella maantieajolla ihan kohtuulliset. Samat pykälät Fiestan laatikossa on kuin isoveljessään. Itse en ainakaan ole huomannut että oikeastaan missään laillisessa nopeudessa Ecoboost 1.0:n kierrokset olisivat jotenkin kiusallisen korkeat automaatilla. Siellähän on se eco-normal-sport nappi joka voinee myös vaikuttaa siihen minkälaista pykälää automaattiloota laittaa sisään. Bensan kulutus toki nousee, mutta niinhän se nopeuden mukaan tekee kaikkialla. Paljon merkinnee onko mainittu maantieajo moottoritietä (120-140km/h) vai maantiellä 80-100km/h. Maantiellä väittäisin kulutuksen olevan vähintäänkin kohtuullinen.
Itse kyllä voisin ajaa Fiestalla koska vaan 600km lenkin. On niitä huonompiakin vaihtoehtoja.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Palauduin juuri toisesta koeajosta. Rengasmelu ei kyllä omaan korvaan ollut se, mistä hankinta kiinni jäisi verrattuna tämänhetkiseen koslaani. Kävin pienen pätkän moottoritielläkin pyörähtämässä ja 140km/h nopeudessa kierrokset pysyivät n. 2400 paikkeella. Omassa autossani vastaavalla nopeudella kierrokset ovat 3500. Miten 1.0 moottori vaikuttaa alhaisilla kierroksilla, mutta kovalla nopeudella kulutukseen?
Säännöllisesti ajan kampukselle sen n.100km, mutta 600km matkaa perheen luo max. parisen kertaa vuodessa. Ajatusmaailma itsellä on se, että jos nykyisellä autollani olen matkaa taittanut suht kivuttomasti niin se varmasti taittuisi myös uudemmalla mallilla.
Muutenkin tuntui kyllä suhteellisen sopivalle kaikki. Toki joistain mukavuuksista on tingittävä opiskelijabudjetilla, mutta uusi korimalli on oltava sen tuomine lisineen. Kaikenkaikkiaan auto tuntuu hurjasti paremmalta kuin nykyinen ja tarkoituksena onkin nyt pitää tuleva auto opiskeluiden loppuun, jonka jälkeen elämäntilanne todennäköisesti muuttuu niin, ettei fiesta välttämättä enää jossainkohtaa riitä.
En myöskään itse ole kovin valveutunut autoista, mutta olen koittanut perehtyä asiaan. Mitä kannattaa siis ottaa huomioon syynätessä autoa hintaan nähden? Itsellä osui silmään, että nettiautossa myydään +600e kalliimmalla puolet vähemmän ajettua samaa autoa. Olin katsovinani, että lisävarusteet yms olisivat samat. Mistä näin pieni hintaero siis johtuu?
Säännöllisesti ajan kampukselle sen n.100km, mutta 600km matkaa perheen luo max. parisen kertaa vuodessa. Ajatusmaailma itsellä on se, että jos nykyisellä autollani olen matkaa taittanut suht kivuttomasti niin se varmasti taittuisi myös uudemmalla mallilla.
Muutenkin tuntui kyllä suhteellisen sopivalle kaikki. Toki joistain mukavuuksista on tingittävä opiskelijabudjetilla, mutta uusi korimalli on oltava sen tuomine lisineen. Kaikenkaikkiaan auto tuntuu hurjasti paremmalta kuin nykyinen ja tarkoituksena onkin nyt pitää tuleva auto opiskeluiden loppuun, jonka jälkeen elämäntilanne todennäköisesti muuttuu niin, ettei fiesta välttämättä enää jossainkohtaa riitä.
En myöskään itse ole kovin valveutunut autoista, mutta olen koittanut perehtyä asiaan. Mitä kannattaa siis ottaa huomioon syynätessä autoa hintaan nähden? Itsellä osui silmään, että nettiautossa myydään +600e kalliimmalla puolet vähemmän ajettua samaa autoa. Olin katsovinani, että lisävarusteet yms olisivat samat. Mistä näin pieni hintaero siis johtuu?
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Fiesta on kyllä hyvä ajaa maantielläkin. Automaatti kuluttaa hieman enemmän bensaa kuin manuaali mutta jos haluat automaatin niin osta ihmeessä. Melkein suosittelisin ostamaan autoliikkeestä, että saat vähän turvaa jos autoon tulee jotain isompaa vikaa. Lisäksi kannattaa pyytää nähtäville auton huoltokirja ja tarkistaa että huollot on tehty ajallaan ja mieluiten merkkiliikkeessä (sen takia että on varmasti käytetty oikeita osia). Uusimman Fiestan huoltoväli on muistaakseni 2 vuotta/30 000 km, kumpi täyttyy ensin. Jos autoa on huollettu useammin kuin tuo niin aina parempi.jemma kirjoitti: ↑29 Kesä 2020 15:05 Palauduin juuri toisesta koeajosta. Rengasmelu ei kyllä omaan korvaan ollut se, mistä hankinta kiinni jäisi verrattuna tämänhetkiseen koslaani. Kävin pienen pätkän moottoritielläkin pyörähtämässä ja 140km/h nopeudessa kierrokset pysyivät n. 2400 paikkeella. Omassa autossani vastaavalla nopeudella kierrokset ovat 3500. Miten 1.0 moottori vaikuttaa alhaisilla kierroksilla, mutta kovalla nopeudella kulutukseen?
Säännöllisesti ajan kampukselle sen n.100km, mutta 600km matkaa perheen luo max. parisen kertaa vuodessa. Ajatusmaailma itsellä on se, että jos nykyisellä autollani olen matkaa taittanut suht kivuttomasti niin se varmasti taittuisi myös uudemmalla mallilla.
Muutenkin tuntui kyllä suhteellisen sopivalle kaikki. Toki joistain mukavuuksista on tingittävä opiskelijabudjetilla, mutta uusi korimalli on oltava sen tuomine lisineen. Kaikenkaikkiaan auto tuntuu hurjasti paremmalta kuin nykyinen ja tarkoituksena onkin nyt pitää tuleva auto opiskeluiden loppuun, jonka jälkeen elämäntilanne todennäköisesti muuttuu niin, ettei fiesta välttämättä enää jossainkohtaa riitä.
En myöskään itse ole kovin valveutunut autoista, mutta olen koittanut perehtyä asiaan. Mitä kannattaa siis ottaa huomioon syynätessä autoa hintaan nähden? Itsellä osui silmään, että nettiautossa myydään +600e kalliimmalla puolet vähemmän ajettua samaa autoa. Olin katsovinani, että lisävarusteet yms olisivat samat. Mistä näin pieni hintaero siis johtuu?
Tuohon automalliin tarjotaan myös tarkastushuoltoa joka tehdään vuosittain. Sen huollon yhteyteen voi halutessaan ottaa öljynvaihdon. Jos tämä on tehty niin se on hyvä asia. Kannattaa myös varmistaa että autossa on vakionopeudensäädin. Se on ehdoton varuste mielestäni
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Kiitos jälleen vinkeistä! Vakionopeudensäädin löytyi. Se on varmasti top3 pakollisissa ominaisuuksissa verrattuna nykyiseen, jossa tätä taas ei ole.
Ehdinkin jo pyytämään huoltokirjasta tietoja, kun en kerennyt liikkeessä katsomaan tarkemmin. Toki voisin manuaalin ottaa ja se varmasti avaisi esim erilaisia mahdollisuuksia tehojen jne suhteen. Helppoutensa ansiosta kuitenkin automaatti houkuttaa enemmän.
Ehdinkin jo pyytämään huoltokirjasta tietoja, kun en kerennyt liikkeessä katsomaan tarkemmin. Toki voisin manuaalin ottaa ja se varmasti avaisi esim erilaisia mahdollisuuksia tehojen jne suhteen. Helppoutensa ansiosta kuitenkin automaatti houkuttaa enemmän.
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Ja tuo vakionopeussäädin mieluummin adaptiivinen, jolloin ei jatkuvasti tarvitse jonossa ajaessa vahtia, ajaako toisen perään. Vaihteistosta voi olla montaa mieltä, Fiesta on erittäin mukava auto ajaa manuaalivaihtestolla ja bensankulutuksessa ero Vs. automaatti on yllättävän suuri, taajama-ajossa testien mukaan puolitoista litraa. Myös maantieajossa vie vähemmän, moottoritienopeudella kulutus 6 litran pinnoissa kiitos "pitkän" kutosvaihteen
Itsellä Fiesta Vignale (Vm 2018) kaikilla herkuilla, pikkuautoksi erittäin hiljainen, vaikka on 45-profiilin renkaat 17 tuuman vanteilla. Ennen oli Focus, kyllä tämä uusikoppainen Fiesta on parempi ajettavuudeltaan ja sitten kun eksyy kaupunkiin, niin on todella helppo vetää taskuparkkiin, parkkiautomatiikka löytyy, mutta eipä ole tullut kokeiltua.
Itsellä Fiesta Vignale (Vm 2018) kaikilla herkuilla, pikkuautoksi erittäin hiljainen, vaikka on 45-profiilin renkaat 17 tuuman vanteilla. Ennen oli Focus, kyllä tämä uusikoppainen Fiesta on parempi ajettavuudeltaan ja sitten kun eksyy kaupunkiin, niin on todella helppo vetää taskuparkkiin, parkkiautomatiikka löytyy, mutta eipä ole tullut kokeiltua.
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Dynaaminen kaarreajojärjestelmä
ESP - Elektroninen ajovakauden hallintajärjestelmä sisältää luistoneston ja hätäjarruassistentin
Tutka edessä ja peruutuskamera
Ilmastointi - Manuaalinen
Mica-väri: Shadow Black
Kevytmetallivanteet - 16" 10-puolaiset, renkaat 195/55R16
Rengaspaineen valvontajärjestelmä (TPMS)
Renkaanpaikkaussarja
Turvatyynyt - Sivuturvatyynyt edessä
ABS - Lukkiutumattomat jarrut elektronisesti ohjatulla jarrutusvoiman tasaimella (EBD)
Ajotietokone
Ikkunat - Edessä sähkötoimiset, kuljettajan ikkuna yhdella painalluksella ylös/alas
Ford Easy Fuel - Korkiton polttoaineen tankkausjärjestelmä
Istuimet - ISOFIX kiinnitysvalmius lastenistuimia varten
Kattokonsoli aurinkolasikotelolla
Keskikonsoli - Sisältää säilytyslokeron, keskikyynärnojan, kaksi mukitelinettä
Lattiamatot - edessä ja takana, veluuria
Ohjauspyörä - Nahkaverhoiltu
Ovenkahvat - sisällä - Kromiviimeistellyt
Ford MyKey ohjelmoitava avain
Etusäleikkö (ylempi) - kiiltävä kromi
Kromireunus sivuikkunoiden alalaidassa
Takaspoileri - Pieni
Keskuslukitus - Kauko-ohjattava
Driver Assistance Pack 7: (Vakionopeudensäädin, ajonopeudenrajoitin (ei yhdessä Driver Assistance Pack 3a, 4 tai 5 kanssa))
Driver Assistance Pack 1: (Aktiivinen pysäköintiavustin, parkkitutka - anturit edessä ja takana, peruutuskamera, sähköisesti taittuvat ulkopeilit lähestymisvaloilla)
Comfort Pack 1a: (Lämmitettävä ohjauspyörä, lämmitettävä tuulilasi ja lämmitettävät tuulilasin pesusuuttimet.
Tässä nyt vähän speksejä katselemastani autosta. Mistä tiedän onko vakionopeudensäädin adaptinen?
ESP - Elektroninen ajovakauden hallintajärjestelmä sisältää luistoneston ja hätäjarruassistentin
Tutka edessä ja peruutuskamera
Ilmastointi - Manuaalinen
Mica-väri: Shadow Black
Kevytmetallivanteet - 16" 10-puolaiset, renkaat 195/55R16
Rengaspaineen valvontajärjestelmä (TPMS)
Renkaanpaikkaussarja
Turvatyynyt - Sivuturvatyynyt edessä
ABS - Lukkiutumattomat jarrut elektronisesti ohjatulla jarrutusvoiman tasaimella (EBD)
Ajotietokone
Ikkunat - Edessä sähkötoimiset, kuljettajan ikkuna yhdella painalluksella ylös/alas
Ford Easy Fuel - Korkiton polttoaineen tankkausjärjestelmä
Istuimet - ISOFIX kiinnitysvalmius lastenistuimia varten
Kattokonsoli aurinkolasikotelolla
Keskikonsoli - Sisältää säilytyslokeron, keskikyynärnojan, kaksi mukitelinettä
Lattiamatot - edessä ja takana, veluuria
Ohjauspyörä - Nahkaverhoiltu
Ovenkahvat - sisällä - Kromiviimeistellyt
Ford MyKey ohjelmoitava avain
Etusäleikkö (ylempi) - kiiltävä kromi
Kromireunus sivuikkunoiden alalaidassa
Takaspoileri - Pieni
Keskuslukitus - Kauko-ohjattava
Driver Assistance Pack 7: (Vakionopeudensäädin, ajonopeudenrajoitin (ei yhdessä Driver Assistance Pack 3a, 4 tai 5 kanssa))
Driver Assistance Pack 1: (Aktiivinen pysäköintiavustin, parkkitutka - anturit edessä ja takana, peruutuskamera, sähköisesti taittuvat ulkopeilit lähestymisvaloilla)
Comfort Pack 1a: (Lämmitettävä ohjauspyörä, lämmitettävä tuulilasi ja lämmitettävät tuulilasin pesusuuttimet.
Tässä nyt vähän speksejä katselemastani autosta. Mistä tiedän onko vakionopeudensäädin adaptinen?
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Tuskin on adaptiivinen kun sitä ei sanota. Hinnastossa puhutaan aktiivisesta vakionopeudensäätimestä, ei adaptiivisesta. Veikkaan, että tuossa autossa sitä ei ole.jemma kirjoitti: ↑29 Kesä 2020 23:19
Driver Assistance Pack 7: (Vakionopeudensäädin, ajonopeudenrajoitin (ei yhdessä Driver Assistance Pack 3a, 4 tai 5 kanssa))
Driver Assistance Pack 1: (Aktiivinen pysäköintiavustin, parkkitutka - anturit edessä ja takana, peruutuskamera, sähköisesti taittuvat ulkopeilit lähestymisvaloilla)
Comfort Pack 1a: (Lämmitettävä ohjauspyörä, lämmitettävä tuulilasi ja lämmitettävät tuulilasin pesusuuttimet.
Tässä nyt vähän speksejä katselemastani autosta. Mistä tiedän onko vakionopeudensäädin adaptinen?
Jos auto muuten miellyttää, niin osta pois. Normaalillakin vakionopeudensäätimellä pärjää ihan hyvin.
Ajossa Focus Active 2019 & Fiesta Titanium 2020
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Ex Fords: Focus 1.0 Ecoboost 2014 , B-Max 1.0 2013, StreetKa 2004, Focus 1.6 Ecoboost 2012, Fiesta 1,25 2010, Focus 1,6 TDCI 2010, Focus 1.6 2006, C-max 1.8 2004, Escort 1.6 Cabrio '92
Re: Ford fiesta vm. 2010 vs. 2018-> ecoboost 1.0
Mistä tiedän mikä sync tuossa on? Oikeastaan samalla nyt kysyn sitten mitä eroja niiden kesken on?