Uusi Focus mk4 2018

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
BudFord
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Syys 2016 12:28
Paikkakunta: E-P

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja BudFord »

Olikos jollakulla muullakin ongelmaa noitten päivävalo Ledien kanssa? Onko korjaantunut? Ettei ihan haukkumiseksi mene niin on ihan soiva peli
kuitenkin ollut. Hyvät tilat, valot, hiljainenkin on, "suurinosa" varusteista kuitenkin toimii. Kolmas samanlainen jo menos ja toinen uutena hankittu...eli hyväksi havaittu. Eniten harmittavaan vaan tuo vikojen fixaus politiikka...Kädetöntä ja hidasta! Taidanpa vaihtaa vanhaan malliin :lol:
Yksilö siis on 1.5EB 150hv Titanium m6 farkku.
-19 Focus ecoboost farkku 150hv Titanium m6
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Led-päivävaloissa on todettu ongelmaa, jos luet keskustelua. Vaatinee joko valaisimen vaihdon tai ohjainpäivityksen, ei tiedetä vielä kumman.

Joskus harvoin adaptiiviset jättää valot vaihtamatta lyhyille tai pitkille, ehkä noin 5% vastaantulijoista. Ja kyllä osa niistä vilkuttelee ledien kirkkauden takia, vaikka lyhyet ovatkin jo päällä.

Tuskin täysin toimivaa valoautomatiikkaa on vielä keksittykään, jokainen valo taitaa oikutella joskus?
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

focst kirjoitti: 24 Marras 2019 19:11

Joo isä joutuu vähän odottamaan. Mulla tuli noin 3kk tilaksesta luovutukseen..ja sekin tuntui pitkältä. :lol:
Ishvan kirjoitti: 24 Marras 2019 19:01 Hyhhyhh....aika hiton pitkä ventta. Johan tossa ajassa ehtii tinkamaan jo uudellekin uuden :D
Paria päivää vaille 6kk...
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

Aina kun lähtee ajoon.. S/S pois päältä, istuinpaikka kuittaukset ja sportille, että ei mitkään lepuutukset ole päällä.. 🤔
toasti
Viestit: 463
Liittynyt: 02 Joulu 2018 17:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja toasti »

Freeze kirjoitti: 24 Marras 2019 20:39
Joskus harvoin adaptiiviset jättää valot vaihtamatta lyhyille tai pitkille, ehkä noin 5% vastaantulijoista. Ja kyllä osa niistä vilkuttelee ledien kirkkauden takia, vaikka lyhyet ovatkin jo päällä.
Näissä keskusteluissa olisi syytä olla tarkkana puhuuko oikeasti adaptiivisista valoista vai vain kaukovaloautomatiikalla varustetuista valoista. Ensimmäinen siis mukauttaa valokuviota siten, että pitkät ovat jatkuvasti päällä, mutta valoa ei mene vastaantuleeviin tai edessä ajaviin autoihin. Jälkimmäinen taas vain kytkee samantien lyhyet, kun kamera näkee toisen tienkäyttäjän.

Nyt viestissäsi kirjoitat adaptiivisista valoista ja kuitenkin mainitset lyhyille vaihtamisesta vastaantulijoiden takia. Mitä valoja siis tarkoitat?

Edit. Ei liity lainattuun viestiin, mutta olen huomannut, että edelleen moni kirjoittaa moottorimallin "1.5 EB". Nykyisellään kun bensamoottorit ovat EcoBoost ja dieselmoottorit ovat EcoBlue, niin ei tiedä kummasta puhutaan, kun moottorikokokin voi olla sama.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Ihan adaptiivisista puhuin koko ajan, ja lähinnä tarkoitin niiden lyhyitä vastaavaa valokuviota. Olet oikeassa.
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
BudFord
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Syys 2016 12:28
Paikkakunta: E-P

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja BudFord »

Niin tarkennuksena tuohon valoasiaan siis kyseessä mukautuvat ajovalot...pitkät päällä koko ajan pimeällä ajettaessa, valokeila vaan muuttuu ettei häikäise vastaantulijaa. Katuvalaistus alueella toimii normisti ja vaihtaa pitkät pois. Toimi viime talven hyvin ei moittimista.
Jostain syystä vaan nyt pimeälla on tiputtanut pitkät kokonaan pois
aivan vastaantulijan kohdalla. Ei ole ennemmin näin tehnyt, tähän asiaan kyselin vertaistukea. Pahoitteluni jos olen artikuloinut epäselvästi, en ole tietotekniikaan yms.somemaailman/keskustelufoorumeiden suurlähettiläs :oops:
Yritän tätäkin opetella.
EcoBoost bensiinikäyttöinen kulkuneuvo.
-19 Focus ecoboost farkku 150hv Titanium m6
TDdi 03
Viestit: 41
Liittynyt: 08 Syys 2005 09:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja TDdi 03 »

Renee kirjoitti: 24 Marras 2019 12:47 Tuota AGM kehuvat näihin autoihin joissa on webaa ja muuta sälää.. Vai onko markkinamiesten höpinää. Jos jokin vika systeemissä niin akunvaihto kerran vuodessa varmaakin pitkän päälle ei ole oikea ratkaisu. Ettei noita uusia Talvivaaroja tarvitse avata akkuteoliisuuden raakaaine pulaan.
Akulla ainakin jossain välissä oli 2v takuu ja tietenkään takuuseen vaihdettu akku ei takuun kestoa jatka.

Oma epäilykseni on, että akun tappaa tuo ”smart” chargen vajaanapito, start-stop ja mahdollinen webasto.
Ihmettelen samaa miksi näihin ei ole edes laitettu AGM akkua ja mielummin vielä ylikokoisena, kun niitä kerran halutaan pitää 60-80% latauksessa. :x

Suomesta voisi joku alkaa puskemaan jonkinlaista talviautodirektiiviä ettei normiautotkin olisi latausta vailla joka yö.
Millä tämmöinen auto toimii esim Helsingin kantakaupungissa missä sitä ei saa ikinä laturiin???
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Renee »

Eikös webasto toiminta kehitetty justiinsa sitä varten että jos ns kylmä parkkipaikka on ainoastaan käytössä. Joku 100A akkua pellin alle jos 80%pitää tehot jää muutama ampeeri webastolle myös. Kyllä noi artic varustetaso autoihin pitäsi saada. Asiakas päätyä mitä sieltä tuotantolinjalta tulee. Kysynnän ja tarjonnan laki kun näissä hommissa on pop.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Arski54
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Joulu 2016 13:30

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Arski54 »

TDdi 03 kirjoitti: 25 Marras 2019 10:29 Akulla ainakin jossain välissä oli 2v takuu ja tietenkään takuuseen vaihdettu akku ei takuun kestoa jatka.

Oma epäilykseni on, että akun tappaa tuo ”smart” chargen vajaanapito, start-stop ja mahdollinen webasto.
Ihmettelen samaa miksi näihin ei ole edes laitettu AGM akkua ja mielummin vielä ylikokoisena, kun niitä kerran halutaan pitää 60-80% latauksessa. :x

Suomesta voisi joku alkaa puskemaan jonkinlaista talviautodirektiiviä ettei normiautotkin olisi latausta vailla joka yö.
Millä tämmöinen auto toimii esim Helsingin kantakaupungissa missä sitä ei saa ikinä laturiin???
Ei akku kuole, se on aivan ehjä vaikkei enää Fordissa toimi. Sama, siis Fordissa ollut, akku autossa ilman SC:tä ja toimii loistavasti. Myös akkuliikkeen akku testi kertoo akun olevan täysin ehjä mutta lataukseltaan vajaa.
Sanoohan sen jo järkikin että yhtälö on mahdoton. Ladataan max. 80 % ja vaaditaan min. 80 % latausta. Toimii kuten kusi housussa, lämmittää vain hetken. Eli akku toimii vain hetken uutena.
Se on aivan sama onko akku 50 Ah tai 250 Ah. Vajaa lataus tiputtaa kummassakin jännitteen yhtä alas ja SS sekä Webasto lakkaa toimimasta.
Ei tähän ole muuta pysyvää ratkaisua kuin SC:n poistaminen, mutta se on Fordin insinööreille liian vaikea tajuta.
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Minä näppään SS:n aina pois toiminnasta heti startissa talvisin. Yksi napinpainallus, oppii selkärangalla tekemään.
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Renee »

Onko tuolla stat/stop pakkasrajaa jolloin ei toimi. Eli ei ole aktiivisena. Minun mondeo on kesäautona tuosta ei havaintoa. Väittäävät että ihminen on käynnyt kuussa joten jonkun ohjelmiston poiskytkentä varmaakin onnistuu jos sinne se on asenettu. Kumma että autossa on lisälämmitin vakiona sillä on samat arvot kuin ilman. Jos noita arvojen takia tuota s/s ei voi poistaa.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
PiuhaPoikki
Viestit: 1168
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki »

PiuhaPoikki kirjoitti: 24 Marras 2019 08:43 Ogelmat pysyneet poissa.
Mutta on se smartcharge kyllä tosi smart, ja ovela.
Toi mun ylläpitolaturi on asennettu ohjeen mukaan, eli maadoitettu runkoon.
Jos latailen aamuisin 2h niin kaikki toimii hienosti. Käynnistyksen jälkeen järjestelmä lataa akkua muutaman minuutin täysillä ja sen jälkeen jännite on ja pysyy 13,4V:ssa.
Ei pitäisi mennä kiittelemään. sepä kostaa heti.

Aamulla liikkeelle kun auto oli ollut 1,5h lämmityksessä ja latauksessa.
Ihmettelin kun jännitemittari ei alkulatauksen jälkeen pudonnutkaan siitä 14,9V täyslatauksen jännitteestä vaan pysyi siinä koko 30km moottoritieajon.
Ensimmäisissä liikennevaloissa sitten s/s ei toimi vaan herjaa akun latausa. Ja mittari nököttää edelleen lukemassa 14,9V

Eli kirjanpito taas sekaisin. Näyttääpä olevan yksi lysti käyttääkö ylläpitolatausta tai ei, kirjanpito sekoaa jossain vaiheessa.

Täytyy vissiin vaatia että asentavat takuuseen päävirtakytkimen akun viereen, että järjestelmään saa edes buutattua, kun kerran eivät saa toimivaa softaa tehtyä. :lol:
Kauankohan tämä jaksaa naurattaa...?
Viimeksi muokannut PiuhaPoikki, 25 Marras 2019 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

Miksihän ajotietokone laskee weban käytön mukaan auton keskikulutukseen? Ei mulla kiinnosta tietää webasta mitään.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Renee »

Samasta tankista menee soppaa molemille aika vaikea olisi erotella. Paljon jäljellä olevalla polttoaineella pääsee ja mikä sen hetkinen kulutus on. Kaikki lisäjutut pois käytöstä myös ilmastointi niim sitten tietää normi kulutuksen .
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Arski54
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Joulu 2016 13:30

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Arski54 »

Renee kirjoitti: 25 Marras 2019 15:17 Onko tuolla stat/stop pakkasrajaa jolloin ei toimi. Eli ei ole aktiivisena. Minun mondeo on kesäautona tuosta ei havaintoa. Väittäävät että ihminen on käynnyt kuussa joten jonkun ohjelmiston poiskytkentä varmaakin onnistuu jos sinne se on asenettu. Kumma että autossa on lisälämmitin vakiona sillä on samat arvot kuin ilman. Jos noita arvojen takia tuota s/s ei voi poistaa.
Start/Stop ja Smart Charge, kumpikin on ns. päästöhuijaus vekotin eli niillä saadaan päästöjä alas jotta auto on halvempi. Siksi merkkihuolto ei niitä poista vaikka pystyisi sen tekemään.
Lisälämmitin taas lisää kulutusta. Siksi sitä ei pakoteta päälle eikä lasketa kulutukseen. Ei tietenkään, sitä ei ole pakko käyttää.
Insinöörien aivopierujen takia kansa kärsii. Eniten minua ihmetyttää se, että lähes jokainen kärsii mutta kukaan ei aikuisten oikeasti vaadi korjaamista. Annetaan vaan olla, laitellaan ulkoisia latureita, ja Ford jatkaa samaa kusetusta.
Arski54
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Joulu 2016 13:30

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Arski54 »

revote kirjoitti: 25 Marras 2019 15:35 Miksihän ajotietokone laskee weban käytön mukaan auton keskikulutukseen? Ei mulla kiinnosta tietää webasta mitään.
Eikös se Webaston käyttämä polttoaine myös kulu?
Pitäähän se silloin tietysti laskea mukaan. Toinen vaihtoehto on olla käyttämättä Webastoa. Silloin taas moottori kuluttaa enemmän koska Webasto ei auta lämmittämisessä.
TDdi 03
Viestit: 41
Liittynyt: 08 Syys 2005 09:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja TDdi 03 »

Arski54 kirjoitti: 25 Marras 2019 15:58 Start/Stop ja Smart Charge, kumpikin on ns. päästöhuijaus vekotin eli niillä saadaan päästöjä alas jotta auto on halvempi. Siksi merkkihuolto ei niitä poista vaikka pystyisi sen tekemään.
Lisälämmitin taas lisää kulutusta. Siksi sitä ei pakoteta päälle eikä lasketa kulutukseen. Ei tietenkään, sitä ei ole pakko käyttää.
Insinöörien aivopierujen takia kansa kärsii. Eniten minua ihmetyttää se, että lähes jokainen kärsii mutta kukaan ei aikuisten oikeasti vaadi korjaamista. Annetaan vaan olla, laitellaan ulkoisia latureita, ja Ford jatkaa samaa kusetusta.
Jos joku keksii minkä määräyksen tai lain vastainen tuo lataussysteemi on, niin sitten voi vaatia kunnolla korjaamista.
Nythän Ford on vaan paska talviauto ja ainoa väliaikainen korjaus on epävirallinen häkki takuun vaarantaen.
Ainoa pysyvä korjaus on vaihtaa automerkkiä...
focst
Viestit: 2434
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja focst »

PiuhaPoikki kirjoitti: 25 Marras 2019 15:33 Ei pitäisi mennä kiittelemään. sepä kostaa heti.

Aamulla liikkeelle kun auto oli ollut 1,5h lämmityksessä ja latauksessa.
Ihmettelin kun jännitemittari ei alkulatauksen jälkeen pudonnutkaan siitä 14,9V täyslatauksen jännitteestä vaan pysyi siinä koko 30km moottoritieajon.
Ensimmäisissä liikennevaloissa sitten s/s ei toimi vaan herjaa akun latausa. Ja mittari nököttää edelleen lukemassa 14,9V

Eli kirjanpito taas sekaisin. Näyttääpä olevan yksi lysti käyttääkö ylläpitolatausta tai ei, kirjanpito sekoaa jossain vaiheessa.

Täytyy vissiin vaatia että asentavat takuuseen päävirtakytkimen akun viereen, että järjestelmään saa edes buutattua, kun kerran eivät saa toimivaa softaa tehtyä. :lol:
Kauankohan tämä jaksaa naurattaa...?
Taitaa olla myös auto kohtaisia eroja. Mulla S&S pelaa kokoajan ja webastoa pakkasen mukaan yleensä ainakin aamulla. Ei ole 3 viikkoon ollut laturissa eikä mitään herjoja. Yleensä herjat mulla tulee vasta kovilla pakkasilla ja silloin olen laittanut ylläpitolaturiin.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Ishvan
Viestit: 520
Liittynyt: 22 Helmi 2014 09:17

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Ishvan »

Olis kiva tietää millaista ajosuoritetta porukka ajelee päivittäin ja kuinka usein webasto huutaa ? Itsellä ollut neljässä autossa webasto. Ei toki Fordeissa mutta kuitenkin. Kaikenlaista narinaa kuullut tutuilta lähtien miten akut zippaa ja webasto ei pelitä jänniteiden takia, ihan autosta riippumatta. En tiedä, itsellä ei ole koskaan ollut ainuttakaan ongelmaa webaston kanssa ja koskaan ei ole ollut ylläpitolaturia eikä tule nytkään. Kilometrejä tulee aika reilusti 35-40tkm vuosi joten ulkoiluakin auto saa päivittäin mukavasti. Mä olen kyllä useimmiten laittanut "käyttäjän" piikiin nämä ongelmat, varsinkin jos harrastelee lähinnä muutaman kilometrin nurkka-ajoa. Toki Ford voi muuttaa käsityksen.
Focus 1.0 155A7 ST-Line Vignale

-20 Mondeo Hybrid Vignale
-20 Focus Vignale 182A8
-18 MB A200
-17 S60D4AWD
-14 V60D4A
-13 V60D5
-11 V60D5A
-10 Civic Type-R CW
-08 Accord 2.4 Type-S
-05 Avensis 2.0 Wagon Technical
-05 Corolla 1.8 T-Sport
jne
toasti
Viestit: 463
Liittynyt: 02 Joulu 2018 17:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja toasti »

Ishvan kirjoitti: 25 Marras 2019 17:57 Olis kiva tietää millaista ajosuoritetta porukka ajelee päivittäin ja kuinka usein webasto huutaa ?
37 tkm / vuosi ja webastoa käytetään 2 krt päivässä ennen työmatkaa ja ennen kotimatkaa. Lämmitysaika riippuu kelistä yms. mutta Fordillahan on tuo maksimi 30 min lämmitystä joka tapauksessa. Ongelmia on silti ollut, että ei se nyt ihan käyttäjän syyksi mene mun mielestä. Kyllä minäkin ymmärrän sen, että pätkäajolla tarvii varmasti ylläpitolaturia.

Akku mulla vaihdetiin takuuna ja sen jälkeen on nyt toiminut. Tästä ei tiedetä varmasti, että ei tiedä oliko akku oikeasti rikki (akkutesteri näyttää useamman kerran olevan kunnossa) vai oliko BMS vain sekaisin.

Aiempi Focus mk 3 facelift oli kyllä kaikinpuolin laadukkaamaan oloinen kapistus. Ainut ongelma oli siinäkin webaston suhteen se, että heat now -toiminto ei aina käynnistänyt webastoa akkujänniteen takia. Fordilla kun on tyhmästi ajotietokoneeseen piilotettu webaston käynnistys, eikä erillistä nappulaa ole kuten monilla muilla valmistajilla. Kaukosäädintä ei tullu viime autoon, niin sen takia joutui tuota heat now -toimintoa välillä käyttämään, jos tuli ennakoimaton lähtö. Ajastimella toimi kuitenkin aina.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
PiuhaPoikki
Viestit: 1168
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki »

Ishvan kirjoitti: 25 Marras 2019 17:57 Mä olen kyllä useimmiten laittanut "käyttäjän" piikiin nämä ongelmat, varsinkin jos harrastelee lähinnä muutaman kilometrin nurkka-ajoa. Toki Ford voi muuttaa käsityksen
Vaikea on käyttäjän virheeksi kääntää sitä, että akku on oikeasti täynnä mutta auto väittää sen olevan niin tyhjä ettei webastoa voi käynnistää.
Ja että tilanne siten korjaantuu käyttämällä akunkenkää irti ja ajamalla kilometrin lenkki.
Viimeksi muokannut PiuhaPoikki, 25 Marras 2019 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

Arski54 kirjoitti: 25 Marras 2019 16:02 Eikös se Webaston käyttämä polttoaine myös kulu?
Pitäähän se silloin tietysti laskea mukaan. Toinen vaihtoehto on olla käyttämättä Webastoa. Silloin taas moottori kuluttaa enemmän koska Webasto ei auta lämmittämisessä.
No enpä olisi tiennyt, että löpöä säästyisi jos ei käytä webastoa.

En vain ymmärrä miksi webaston kulutus pitää laskea mukaan, näin ei ole kuulemma esimerkiksi BMW:llä (en ole tästä varma). Jos haluaa seurata oman kaasujalan vaikutusta polttoaineen kulutukseen niin tähän ei ole keinoa. Tyhmää.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
PiuhaPoikki
Viestit: 1168
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki »

Olisi mielenkiintoista tietää miten muiden akku-ongelmaisten todellinen lataustilanne käyttäytyy.
Tommosella motonetin tupakinsytytinmittarilla sitä on helppo seurata: https://www.motonet.fi/fi/tuote/6501622 ... rinaytolla
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

Akkuongelmaan, mistä johtuu että osalla on ongelmia mutta ei kaikilla? Mulla on SS ja webasto toiminut koko ajan, auto on kolme viikkoa vanha. Kaverin auto on viikon vanha ja hänellä alkoi juuri ongelmat. Molemmilla sama moottori ja voimalinja sekä webasto.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Vastaa Viestiin