Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eskort -92 1.8 zetec käy mittarin mukaan kylmänä ei mittari nouse juuri ja juuri normaalin puolelle ja ei tule mun mielestä kovinkaan lämmintä ilmaa mikä on oikea astemäärä termostaatille ja onko mitään huomioitavaa kun sen vaihtaa?
Käyppä hakeen se termari ja vaihda. Helppo ja nopea homma, ylävesiletku irti kotelosta ja 3 ruuvia auki ja that's it. En tiedä saako edes muun asteisia, omani oli 88 astetta minkä varaosaputkasta hain. Ja se termarin laipassa oleva kuula suoraan ylöspäin eli kello 12-asentoon. Näin
Nuoli ??. Siis tarkoitin sitä että esim ohc:ssä voi termostaatin laittaa kumminkin päin, eli vahanappula koneeseen tai syyläriin päin. Nimimerkillä kokemusta on (kaiken läpi käynyt ja kannentiivisteenkin vaihtanut ja viimeiseksi tietysti se termari )
No tuohon escoon ainakaan sitä ei saa väärinpäin, ei meinaan sovi enää kotelo kiinni Ja mitä asteisiin tulee niin kyllä sitä lämmintä pitäisi kabiinissa riittää vaikka olisi se 88-asteinen sisään tungettuna.
Mulla on sama ongelma fiestan 1.6 cvh:ssa, ei tarkene nolla kelilläkään vaikka matka on 100km ni lämmöt on ihan normaalin alarajalla. Mikäs se kuula homma on ku yks tuttu meinas että vika voi olla siinäkin eikä termarissa, kun ajattelin ensin vaihtaa vaan suoraan termarin.
No ei sitä kuulaa pelkästään kannata alkaa vaihtaan, jos edes pystyisi. Se on siinä laipassa valmiiksi sellaisessa kolossa missä pääsee liikkuun. Ja jos se kuula ei siinä liiku on kyseessä joko valmistusvirhe tai niin vanha termari että vähintään synttärikahvit pitää sen kunniaksi juoda Eli uutta vaan kehiin, eiköhän se viisari ala nousemaan. Ja älä sit heti kaada kaikkia nesteitä sisään kerralla, vaan pikkuhiljaa sillain eri seteissä. Ja heitä vaikka lenkki välissä. Varmin tapa saada ilmaa kiertoon on se että termarin vaihdon jälkeen kaadat säiliön täyteen ja menoksi. Sitten ihmettelet kun lämmöt nousee mittarin mukaan mut hupsis, hetken päästä ne laskeekin. Vähän niinkun diisselillä ajaisit, asia varmaan tuli selväksi. Muut saa jatkaa.