Aihiona 2.0 mustakantinen Zetec- moottori, johon tarvitsisi vain keskimmäiseen kampiakselin runkolaakerikanteen uudet pultit, koska menin niitä turhaa muokkailemaan joten en voi enää niitä takaisin laittaa. Kierre noissa taitaa olla ihan M12:n vakio nousulla, joten riittääkö lujuusluokaksi 10.9? Niitä kun saisi vielä normaalilla kuusikulmaisella kannalla. Mikä mahtaa olla Zetecin alkuperäisten pulttien lujuus?
Ei ole tulossa mikään 300 heppainen aplikaatio niin en tarivtse mitään ARP- tasoisia pultteja vielä
2.0 Zetec (blacktop) runkolaakerikansienpulttien lujuus?
2.0 Zetec (blacktop) runkolaakerikansienpulttien lujuus?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: 2.0 Zetec (blacktop) runkolaakerikansienpulttien lujuus?
Up
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: 2.0 Zetec (blacktop) runkolaakerikansienpulttien lujuus?
Nonii eipäs ollutkaan vakiokierre Zetecin RKL-kansien pulteissa. M11x1.5 mittasin olevan, nousun varmistin ihan kierrekammalla. Täytynee käydä marmorilla Pasin juttusilla tai hinnasta riippuen tilata Burtonilta
That's all.............
That's all.............
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER