Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
anon1 kirjoitti:Nyt on poljin vaihdettu, nykiminen on historiaa.Avaan polkimen tutkin mikä siellä mättää.
jk. No eipä ollut hääppöinen vika, siellä on kuparipala, minkä liikkeestä systeemi lukee kaasun asennon se oli hapettunut. Äärettömän helppo korjata jos viitsii askarrella.
jk.2 Lienee tarpeetonta mainita, että kone reakoi aivan eri tavalla polkimen liikkeisiin, kuin aikaisemmin.
Paljo pedaali makso ja mistä?
Oliko helppo avata vai menikö dremeli hommiksi?
kk-parts.de 40E toimituksineen. Avaus on helppo kuin heinänteko, kannessa on kynsikiinnitykset ne kampee auki, niin säätöpuoli näkyy, sieltä sit vääntää jousen pois, mielummin muovipussissa niin kaikki osat löytyy, huono idea ei ole ottaa ekaks kuva siitä miten ne palikat on siellä niin saa ne takas samalla lailla.
anon1 kirjoitti:kk-parts.de 40E toimituksineen. Avaus on helppo kuin heinänteko, kannessa on kynsikiinnitykset ne kampee auki, niin säätöpuoli näkyy, sieltä sit vääntää jousen pois, mielummin muovipussissa niin kaikki osat löytyy, huono idea ei ole ottaa ekaks kuva siitä miten ne palikat on siellä niin saa ne takas samalla lailla.
Onkoha poljin kaikissa sama, siis nokivasarat ja bensa vehkeet? Vois katella purkuosan ja treenata sellasella ettei ainoota pedaalia ainakaa ite särje..
paztori kirjoitti:
Onkoha poljin kaikissa sama, siis nokivasarat ja bensa vehkeet? Vois katella purkuosan ja treenata sellasella ettei ainoota pedaalia ainakaa ite särje..
Ei se mee rikki avatessa, mut jos haluut pelata varmanpäälle niin löydät polkimen haulla ford s-max 2.5t -06 gaspedal. Siitä sit suunnittelemaan jatkotoimia. Poljin ja ilmeisesti sisäkalut ovat samat luultavasti kaikissa uudemmissa fordeissa ainoa ero näyttäis olevan liittimessä.
anon1 kirjoitti:Ei se mee rikki avatessa, mut jos haluut pelata varmanpäälle niin löydät polkimen haulla ford s-max 2.5t -06 gaspedal. Siitä sit suunnittelemaan jatkotoimia. Poljin ja ilmeisesti sisäkalut ovat samat luultavasti kaikissa uudemmissa fordeissa ainoa ero näyttäis olevan liittimessä.
Olen yrittänyt katsella netissä olevista polkimista numeroa, ne on niin hämyisiä, ettei niistä saa selvää. Helpoiten saat numeron, kun nappaset polkimen kiinnitysmutterit irti ja käännät poljinta niin näät numeron. Niin numero on
6G92-9F836-RC 6PV009 220-14 Tämä sama poljin näyttää olevan myös monessa kiisselissä, mikä ihmeen logiikka tässä oikein on.
Mulla on tulpilla ajettu yli 60k joten tilasin varmuuden vuoksi uudet, ettei vaan nykiminen johtuis osittain niistä.
Löytyi ebaystä tosi halvalla Denso VKH20Y huipputulpat 55 euroo.