Moro,
Olen vaihtamassa meidän 2012 Diesel S-maxia vanhempaan 2007 bensa S-maxiin. onhan siinä vähän eroa, vanha on Titanium Business ja tämä uusi olisi Trend.. aika karua.
Koeajolla pidin Torque skanneria päällä ja katselin lokeja jälkikäteen. Vikakoodeja ei ollut ja ohjausmoduulin kilometrit vastasi mittaristossa olleita. Hyvä hyvä. Sitten testeissä olikin kaksi punaisella. Toinen oli O2 sensor bank 1 sensor 1 jonka voltage oli vaihteluvälin ulkopuolella. Toinen oli Misfire-testi jonka maksimi on 2000. Testin arvo 49000... Ei tietoa mikä sylinteri missaisi ja ajossa ei tuntunut mitään.
Pyysin että myyjä käyttää auton korjaamolla kunnon testeissä. Onko raadilla ajatuksia, voivatko viat liittyä toisiinsa? Pitäisikö katsoa puristukset tai ohivuodot? Onko turhaa varmistelua?
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
S-Max 2.0 bensa misfire?
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan