Kumpi parempi madallussarja Sierraan, Intrax vai Motonet??
Itsellä oli aikoinaan mk4 escosa ensimmäiset jouset noi -40 mm intraxit, tiputti vähintään ton 40 mm ellei enemmän. ihan ok:t oli ajella. noin vuoden jälkeen madallus alkoi olemaan jo enemmän ja ja sitten vaihdoinkin jo uusia osia alle (konin tolpat ja vogland - 35 jouset) näillä alusta on samalla tasolla edelleen ollut n 3 v. joten mielestäni intraxit väsyi nopeasti. eikä syynä voinut olla iskarit kun silloin alle heitettiin samalla uudet kaasutolpat jokakulmaan !
nyt olen ostanut focukseeni weitecin sarjan ja innolla osotan kun loppuviikolla rykäistään ne alle että miten käy. Tippuuko tonttiin vai tuleeko sopiva tai tapahtuuko mitään. Myyjä ainakin selitti kovin että weitec tekee jousensa aina niin että keula jää vähänmatalemmalle. Auton merkistä tai mallista riippumatta. Saa nähdä onko toi -40 mm likaa 18" kiekoille
nyt olen ostanut focukseeni weitecin sarjan ja innolla osotan kun loppuviikolla rykäistään ne alle että miten käy. Tippuuko tonttiin vai tuleeko sopiva tai tapahtuuko mitään. Myyjä ainakin selitti kovin että weitec tekee jousensa aina niin että keula jää vähänmatalemmalle. Auton merkistä tai mallista riippumatta. Saa nähdä onko toi -40 mm likaa 18" kiekoille
Toistetaampa tämä kysymys uudelleen....
Eli Sierran peräputos -40mm Intraxeilla enemmän kuin edestä.. =/ Vissiin aika yleinen oire Fordeissa, vai? Eikös Cosworth-jouset laske jotain 20 - 30 mm??
Olisiko mitää järkeä lähteä vaihtamaan Cossun jousia taakse? Kellään kokemuksia näistä jousista?
Toiseksi, meneekö vielä Cossun jousillakin camberit takaa päin helv? Meinaa sisäpinnat hävitä liiankin pian ja en lienee ainoa joka kärsii tästä ongelmasta..
Eli Sierran peräputos -40mm Intraxeilla enemmän kuin edestä.. =/ Vissiin aika yleinen oire Fordeissa, vai? Eikös Cosworth-jouset laske jotain 20 - 30 mm??
Olisiko mitää järkeä lähteä vaihtamaan Cossun jousia taakse? Kellään kokemuksia näistä jousista?
Toiseksi, meneekö vielä Cossun jousillakin camberit takaa päin helv? Meinaa sisäpinnat hävitä liiankin pian ja en lienee ainoa joka kärsii tästä ongelmasta..
Itsellä myös Intraxit, XR4x4:ssa. Perä putosi ainakin mielestäni ihan liian alas. Keula sopivalla korkeudella. Itseasiassa nousi, kun edelliset oli jotkut taotut, edellisen omistajan asentamat.scorpion kirjoitti:Nyt on Sierran alla -40 mm Intraxit... Putosihan se alusta aika sopivasti, mutta Sierra tyyliin takaa hieman enemmän... Ei kellään olisi mitää vinkkiä miten peräpään saisi nousemaan samalle tasolle ellei jopa aavistuksen ylemmäs..?
Kuvan voi käydä katsomassa vaikka:
http://personal.inet.fi/cool/mlinnoskiv ... sierra.jpg
Ei oikein kestä lastata kauheasti, tai ottaa pakoputket maahan.
Ajattelin vaintaa tuossa tulevaisuudessa ne Spaxeihin. Tohon XR4x4:seen kun ei Eibachia saa. En kauheasti kyllä noita Intraxeja suosittele. Auto on kyllä ihan mukava ajaa, eli ei hakkaa kauheasti, iskareina on Bilsteinit. Radalle on vielä liian löysä, eli vähän kallistaa mutkissa. Vakaajat olisi tietty hyvä vaihtaa jäykempiin...
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
Itsellä oli xr3i escortissa nuo motonetin jouset ja toimivat aivan loistavasti kaasuiskareiden kanssa. Madalsi tasan ja sopivasti! Sierraan hankin myös motonetistä mutta sen jälkeen auto keuli aika rajusti. Etupää ei madaltunut ja takapää oli todella matala. Ja takana oli konin keltaiset tolpat, että ei pitäisi olla siitä kiinni. No nämä oli vain omia kokemuksiani!
nyt ei iohan osu aiheeseen mut jos joka nurkkaan löis jotkut uudet tolpat? onkos niitä "matalina"? kun en asioista oikeen tiiä ni kyselen sen takia tällasia.. ja muutenki sitte ku ne camperit taitaa noiss asierrän perissä mennä vituillee kun niitä madaltaa, ni onko mitään konstia kiertää tätä ongelmaa?