ford mondeo mk3 tddi tehoton

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
repe85
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Maalis 2015 18:51

ford mondeo mk3 tddi tehoton

Viesti Kirjoittaja repe85 »

moikka aatteli kysäistä tälläsestä ongelmasta ku meillä on vm01 oleva ford mondeo tddi 115hv alkaa välillä ajossa savuttamaan jolloin myös alavääntö häviää on kuin ajaisi turbottomalla diisselillä mutta sitten ku saa enemmän kierroksia niin turbo oikeen nykäisee itsensä peliin ja sitten kun auton sammuttaa ja antaa hetken olla niin taas toimii normaalisti vikakoodeja ei tule ja ainakin turbon kello on ehjä myös imupuolen siivekkeet liikkuu normaalisti eikä ole klappia eli jos jollain on kokemuksia niin kirjoitelkaa ihmeessä niin ja sitten ihan toinen juttu onko takaluukulle omaa sulaketta tuossa mk3 wagonissa kun ei toimi ollenkaan enään
Deippa
Viestit: 490
Liittynyt: 02 Touko 2012 11:52
Paikkakunta: P-Pmaa

Re: ford mondeo mk3 tddi tehoton

Viesti Kirjoittaja Deippa »

Voiskohan EGR jumittaa?
S-MAX -10 TDCI 140hv
repe85
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Maalis 2015 18:51

Re: ford mondeo mk3 tddi tehoton

Viesti Kirjoittaja repe85 »

egr on poistettu käytöstä vuosi sitten ja toiminut normaalisti tähän asti itse asiassa vika alkoi silloin kun käytin suuttimen putsaus ainetta ja vika helpottuu kun kokeilin 2t öljyä eli ei tule niin äkkiä päälle ja nyt olen huomannut että moottoritie ajossa toimii normaalisti mutta kun tulee esim keskustaan niin vika tulee päälle oon alkanut miettiä että voisikohan siellä jäädä joku suutin auki mikä tekee vian
hoppa69
Viestit: 67
Liittynyt: 27 Tammi 2011 18:37
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Re: ford mondeo mk3 tddi tehoton

Viesti Kirjoittaja hoppa69 »

Onkos tämä asia saanut yhtään lisä valaistusta? Itselläni vähän samaa vikaa.
Ford M ja niistä RS mallit
:ford:
Vastaa Viestiin