lumppuri kirjoitti:
Kiitos selvästä vastauksesta. Onko nuo tappipäiset "tyhjennystulpat" helppo laittaa takaisin paikalleen Jousineen ja kuulineen?
Olisi kyllä mukava saada edes lähes kaikki öljyt pois laatikosta kun täyttö/tarkistustulpasta en saanut imettyä kuin litran mustaa
öljyä pois.
Noin vuosi aikaa kun viimeksi kasasin laatikon, mutta jälkikäteen ne siihen laitoin eikä siinä ongelmaa ollut. En muista varmaksi, mutta tais olla ettei ne edes helposti purkaannu, tai sitten sekoitan jotain vanhempaan BC askiin...
Kaikkia ei saa pois kuin laatikon irrottamalla tai kääntämällä auton oikealle kyljelleen ilman oikean puolen vetaria.
Toki näppärä mies vois tehdä oikeilla työkaluilla tyhjäystulpan siihen sokeaan paikkaan mihin se kuuluis. Pora, jenkatappi, ja kartiotulppa.
"perän" poskilaakerit näissä on edelleen heikkoja, vaikka vähän parannusta onkin tullut BC laatikkoon verrattuna. Normikäytöllä kyllä kestää, kunhan on öljyä.
E: Tai hei... Jos vaihdat samalla sen akselin stefan, mihin vaihdekeppi tulee kiinni (usein vuotaa) niin sieltä taitaa tulla loput öljyt pihalle, hitaasti mutta varmasti. Stefan saa fordilta.