Zetec ecu Ecc-iv pistoke

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
fiestaxr2i
Viestit: 59
Liittynyt: 01 Kesä 2010 09:21
Paikkakunta: rovaniemi
Viesti:

Zetec ecu Ecc-iv pistoke

Viesti Kirjoittaja fiestaxr2i »

Eli ei mistään tunnu löytyvän zetecin eev-iv pistokkeen kaaviota
Uudempaan kyllä löytyy mutta nyt kyseessä silvertop 60 pinninen
Laite zetec 2,0 96 vm mondeosta jossa tosin on ajonesto
Nyt tarvis apuja tietäjiltä.
hoopee
Viestit: 606
Liittynyt: 29 Heinä 2006 11:42
Paikkakunta: K-maa

Re: Zetec ecu Ecc-iv pistoke

Viesti Kirjoittaja hoopee »

Tuolla on jotain:
http://www.fordforums.com/f63/97-escort ... ms-169797/

Tuossa lisää:
http://www.auto-diagnostics.info/ford_eec_iv

Ja täällä:
http://www.locostbuilders.co.uk/forum/5 ... =printable

Blacktopissa vasta ajonesto ecu:ssa sisäänrakennettuna
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Zetec ecu Ecc-iv pistoke

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Oma kaavio parille EEC-IV ECUlle. Pääasiassa PATS kohdalla suuttimien pinnit vaihtaa paikkaa. Myös muussa muodossa parin harrastajan kaaviot Mondeon ECUlle ja joku virallinen PinOut Saksaksi Mondeoihin.

Ehkä jos annat sen Catch Code - eli ECUn liittimessä oleva isossa tarrassa joku nelikirjaiminen (isoilla kirjaimilla) sana tai kirjain/numero yhdistelmä. Parille 2 litran ECUlle suorat kaaviot myös niin voin tarkistaa.

Bensa pumppu, Ilmastointi, suuttimet*, Octane adjust, Startin maadoitus piuha (PATS esto). Ainakin nuo vaihteli.


ECUn tietyt pinnit ei muutu Mustangista Fiestaan eli

Koodi: Valitse kaikki

Battery + = 1
Battery -/GND = 9, 16, 20, 40 and 60
Sensors GND (Signal Return) = 46
Ignition Switch = 37, 57
Diagnostic (DLC) = 18, 19 + 49(*PATS), STI = 17 and STO = 18 
Suuttimet taitaa hyppiä seuraavasti riippuen ECUsta

Koodi: Valitse kaikki

 
Injector. 1 - PIN 15, remove and refit to hole 51
Injector. 2 - PIN 12, remove and refit to hole 52
Injector. 3 - PIN 54, remove and refit to hole 39
Injector. 4 - PIN 42, remove and refit to hole 35
P.S. Kyllä jo 96 vuoden EEC-IV löyty PATS ECUn sisältä. Tietenkin tiedän miten sen voi poistaa käytöstä mutta *hiljaisuus*
Module Type SME-101 oli ilman ajonestoa. SMO-270 oli vanhempi jossa ei ollu edes EDIS sytytysmoduulia ECUssa vaan sijaitsi erillisenä ulkoisena moduulina.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Vastaa Viestiin