Mankkaa vaihtoon

Poppikoneet ja niihin liittyvä keskustelu
Juhamies
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Touko 2014 17:07

Mankkaa vaihtoon

Viesti Kirjoittaja Juhamies »

Iltaa!

Kaverini Focus vuosimallia -05 kaipailisi vähän bassoa ja mankanvaihtoa.
Tähän siis tarkoitus vaihtaa tuo 6000cd pois ja tilalle katsella joku mukava pioneer tms.
Kuitenkin olen aivan ulalla aiheesta ja ajattelin siis kysyä täältä. Minkälaiset liitännät mankassa on ja paljonkohan virtaa työntää?
Alkuperäis kajarit jäävät toistaiseksi autoon joten vähän kiinnostaisi tietää millä niitä jaksaa pyörittää.

''Avaimet'' mankkaan varmaan tilaan Ebayn kautta.
Avatar
KajS
Viestit: 970
Liittynyt: 08 Syys 2005 15:10
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Re: Mankkaa vaihtoon

Viesti Kirjoittaja KajS »

JohnFinn laittaa sulle ehdotuksen laitteiston vaihtoon: Tulee toinen soitin, erkkasarjat ja subba huokealla. Minä ehdottaisin lisäbasson asennusta ja popinsoittoa alkuperäisellä Visteonilla radiosta, cd:ltä ja puhelimen/iPodin kautta aux-liitännällä. Ei se alkuperäinen niin huono ole...Pojat Esson baarissa vaan pitää sitä niin munattomana.

Nimimerkillä 9 vuotta rytymänbluesia, rokänrollia ja poppia Visteonilla kuunnellut.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"

Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp

Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!

Ich bin ein Speedhunter
Jyde
Viestit: 98
Liittynyt: 04 Loka 2010 06:28
Paikkakunta: Kotka

Re: Mankkaa vaihtoon

Viesti Kirjoittaja Jyde »

Käytännössä kaikki autoradiot työntää sen max ~15W RMS kanavaa kohti joten sikäli tehojen puolesta melko sama minkä sinne työntää jos erillisiä vahvistimia ei ole tarkoitus hankkia.
Focus 1.8 TDCI -03
Ex. -Mondeo 1.8 STW -00, 1.8 STW -95, Transit 2,5D -90, Focus 1.6 - 00
Juhamies
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Touko 2014 17:07

Re: Mankkaa vaihtoon

Viesti Kirjoittaja Juhamies »

Jees, emäntä vain haluaa toisen mankan, en minä. Ja älypuhelimen puuttuessa USB on ihan kätevä.

Katselin tossa 1-DIN mankkoja. Minkälainen palikka pitäis heittää peittämään aukko? http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=1734 Käyköhän tämä?
Vastaa Viestiin