Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli tarkoitus olisi säästö ja nikkarointi syystä tehdä itselle 2.0l ohc koneeseen imukaula/sarja itse.?! Onko kukaan täällä tehnyt niitä itse? Miten kannattaisi tehdä?
Ja kaasutin olisi lorton 40 tuplat.
Jotain olen kuullut ns. Laudoista. Eli paksu metallilevy johon porataan oikean kokoiset reijät, miten mahtaa toimia?
Onnistuuhan se, mulla olis valmiiks laipat ja kartioputket niiden väliinkin. Ostin ko "rakennus sarjan" pari vuotta sitten mutta en oo ehtinyt paneutuun asiaan. Laita viestiä jos kiinnostaa.
Juu u.... Mutta entä jos sen koneistaisi jostain n. 3cm paksusta 'latta' raudasta ja tekisi sopivan kokoisen ja tekisi jengat paikoilleen? Miten mahtaisi toimia auto siis pitäisi tulla kadulle. Ja olen kullut että se vaikuttaisi esim. Ala vääntöön...?
No mikä olisi kaulla mahd. sopiva pituus jotta ala vääntöä löytyisi...? Jossain vaiheessa jyrkempi nokka ja mahdollisesti 1.6l kannet avarrettuna. Ja joskus turbo? Miten alaväännön määrän pystyisi laskemaan? Onko siihen jotail lasku kaavaa että sen saisi selville.!
Näin asiaan vähän liittyen eilen piirsin tiivisteen mukaan tuollaisen imusarjan laipan http://i450.photobucket.com/albums/qq22 ... OhcImu.jpg
Löytyy myös dxf. tiedosto tuosta kuvasta. Varma en ole käykö kanteen tuo kun tiivisteestä mittailin.