doch kannen kiristys.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
nikk3z
Viestit: 34
Liittynyt: 09 Joulu 2010 20:50
Paikkakunta: ulvila

doch kannen kiristys.

Viesti Kirjoittaja nikk3z »

joo elikkä tarvis kansi pahvi vaihtaa, ni tosta kiristyksestä, että mitä se 90 astetta niinku meinaa? ku tota kirjaa tossa lueskellut, momenttiavain hommattu ja pultit sun muut, ja mikä se lopullinen momentti? oon ekaa kertaa vaihtaas ni vähän vinkkejä kyselisin :D
duckworth
Viestit: 3691
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: doch kannen kiristys.

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Omaa kantta kiristäessä, tulkitsin sen kuten se tarkoitetaankin eli käännät pulttiä 90 astetta, (koko ympyrä 360), joten käännä sitä pulttia neljänneskierros :D
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
yritäedes
Viestit: 2151
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: doch kannen kiristys.

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

Ja hyvä keino on tehdä joka pultinkantaan maalikynällä tms. merkki samaan kohtaan momenttikiristyksen jälkeen. Merkistä näet heti, mitä olet jo kiristänyt ja paljonko.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
nikk3z
Viestit: 34
Liittynyt: 09 Joulu 2010 20:50
Paikkakunta: ulvila

Re: doch kannen kiristys.

Viesti Kirjoittaja nikk3z »

juu kyl mää ny noi tajusinki :D enää ton momenntiavaimen oppis käyttää :D ikinä mitään laittanu momenttii :D
Vastaa Viestiin