Sierran flektit eivät pyöri
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Kysyinkin siltä myyjältä ,jotta onkohan näitä kyseisiä antureita muilla lämpöarvoilla. Eipä sitten osannut siihen sanoa mtn. Täytyy tosiaankin vielä tarkastaa tuo diisselin anturi, josko se olis sopiva.
Foorttin liikkees tulee aina vääntöä tälläisistä asioista, kun eihän ne foorttin insinöörit oo voinu millään suunnitella sierran anturia päin persettä. Toisin sanoen asiakas on aina vääräs. Sama homma kävi kun tokaisin noista ohc sierran nokka-akseleista jotka on karkaistu päin persettä, normaalia kulumistahan se tietenkin on tiskin toisella puolella olevan herran mielestä. Tätä se on kun ei voi myöntää, että se asiakas on välillä oikeassa
Mutta täytyy tarkastaa tämä asia vielä siellä foorttin tiskillä.
Foorttin liikkees tulee aina vääntöä tälläisistä asioista, kun eihän ne foorttin insinöörit oo voinu millään suunnitella sierran anturia päin persettä. Toisin sanoen asiakas on aina vääräs. Sama homma kävi kun tokaisin noista ohc sierran nokka-akseleista jotka on karkaistu päin persettä, normaalia kulumistahan se tietenkin on tiskin toisella puolella olevan herran mielestä. Tätä se on kun ei voi myöntää, että se asiakas on välillä oikeassa
Mutta täytyy tarkastaa tämä asia vielä siellä foorttin tiskillä.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Käväisin tuossa justiin foorttin liikkees kysymäs siitä anturista ja tuomio oli ,ettei heiltä saa dohciin muuta kuin sitä yhdellä ja samalla lämpöarvolla olevaa ja muut anturit ei siihen käy.
Yhtä anturia se siinä näyttikin minkä olis pitäny sopia sekä sierraan että ekkeriin ,mutta kun se oli 2 napainen ja pyöreä liitin
Yhtä anturia se siinä näyttikin minkä olis pitäny sopia sekä sierraan että ekkeriin ,mutta kun se oli 2 napainen ja pyöreä liitin
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Ok, selvitellääs tää nyt loppuun asti, kysyn myöskin kaverilta, se on kanssa varaosamyyjänä..
EDIT: Kyllä ainaikin cossuclubin puolella on vankka käsitys, että turbo-diesel sierrasta kävis suoraan, samoin kuin escorteista ja fiestoista.. Jollain oli jopa joku talbotin anturi..
Eli kannattaa ehkä katsoa sen kierteen mukaan sopiva anturi, joka kytkee sopivassa lämpötilassa.
EDIT: Kyllä ainaikin cossuclubin puolella on vankka käsitys, että turbo-diesel sierrasta kävis suoraan, samoin kuin escorteista ja fiestoista.. Jollain oli jopa joku talbotin anturi..
Eli kannattaa ehkä katsoa sen kierteen mukaan sopiva anturi, joka kytkee sopivassa lämpötilassa.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Kyllähän nuo varmaankin kierteen osalta sopii mutta kun noi edellä mainitut on 2 napaisia, näin ainakin varaosaliikkeessä väitettiin, tai jotain Pitää varmaan ostaa jokainen flektin anturi ja koittaa kuinka käy. On vähän hankala arvuutella muuten, että mikä sinne mahtaa sopia ja mikä ei.
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Sierran flektit eivät pyöri
No voihan ne flektit johdottaa myös siten, että lähtevät yhtäaikaa päälle.. Ei kai sekään väärin oo?
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Sitä mä ittekki rupesin tuos miettimään ja näin luultavastin teenkin kun ei näytä 4 napaisia löytyvän.
Mutta sitä pitää taas kattella seuraavilla lomilla, ilmoittelen tänne jos ehdin jotain säätämään noiden kans.
Mutta sitä pitää taas kattella seuraavilla lomilla, ilmoittelen tänne jos ehdin jotain säätämään noiden kans.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Meikäläisellä sama ongelma...
Oikosuljin anturin johdot ja pyöritti molempia moottoreita kauniisti... Vaihdoin siis anturin siihen kylmempään (Virkkalan Autostartista löytyi hyllytavarana samalla liittimellä, suosittelen).
Ja ei vieläkään pyöritä, joten mietin josko lämpömittari vaan ois väärässä.
Aattelin, että pistän tossa joku päivä niille flekteille omat kytkimet.
Muok. Tänään pyöritti, kun mittasin päästöjä. Uusi anturi siis toimii... Tää on se viileämpi, mutta kai se normianturikin toimisi...
Muok. cvh sierrassa on se kylmempi anturi.
Oikosuljin anturin johdot ja pyöritti molempia moottoreita kauniisti... Vaihdoin siis anturin siihen kylmempään (Virkkalan Autostartista löytyi hyllytavarana samalla liittimellä, suosittelen).
Ja ei vieläkään pyöritä, joten mietin josko lämpömittari vaan ois väärässä.
Aattelin, että pistän tossa joku päivä niille flekteille omat kytkimet.
Muok. Tänään pyöritti, kun mittasin päästöjä. Uusi anturi siis toimii... Tää on se viileämpi, mutta kai se normianturikin toimisi...
Muok. cvh sierrassa on se kylmempi anturi.
Sierra 2.0i Dohc -92
"täähän on fordiksi melkein priima"
"täähän on fordiksi melkein priima"
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Missäs lämpötilassa tuo anturi kytkee flektit päälle minkä hommasit Virkkalan autostartista ? Hommasin tosiaankin tuon cvh sierran flektin anturin ja anturin pohjassa on kyseiset arvot: 100°/95° ja 105°/100°. Kyseinen anturi on FAE:n valmistama eli ei pitäisi olla ihan pilipali tavaraa. Mutta tosiaankin eipä näytä tämä anturi olevan sen kummoisempi kuin dohcindikheed kirjoitti:Meikäläisellä sama ongelma...
Oikosuljin anturin johdot ja pyöritti molempia moottoreita kauniisti... Vaihdoin siis anturin siihen kylmempään (Virkkalan Autostartista löytyi hyllytavarana samalla liittimellä, suosittelen).
Ja ei vieläkään pyöritä, joten mietin josko lämpömittari vaan ois väärässä.
Aattelin, että pistän tossa joku päivä niille flekteille omat kytkimet.
Muok. Tänään pyöritti, kun mittasin päästöjä. Uusi anturi siis toimii... Tää on se viileämpi, mutta kai se normianturikin toimisi...
Muok. cvh sierrassa on se kylmempi anturi.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Samanlaisen FAE:n vehkeen oot hommannut, kuin minäkin.
Alkuperaisessa luki kyljessä 110/100 minkä oletan merkitsevän sitä raja-arvoa flektien päälle kytkemiselle.
Tuolla sen pitäisi alkaa toimia, jollei sulla oo vikaa missään muualla.
Alkuperaisessa luki kyljessä 110/100 minkä oletan merkitsevän sitä raja-arvoa flektien päälle kytkemiselle.
Tuolla sen pitäisi alkaa toimia, jollei sulla oo vikaa missään muualla.
Sierra 2.0i Dohc -92
"täähän on fordiksi melkein priima"
"täähän on fordiksi melkein priima"
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Terve taas.
Ei pyöri DOHCissa ku yks flekti eli kuskinpuolimmainen ja vasta punaisen alarajassa. Pelkääjänpuolen flekti pyörii kevyesti ja toimii suoralla virralla moitteettomasti. Mutta onko termarin päässä olevassa anturissa vika kun vaan yksi flekti toimii? Olen sumuttanut CRC:llä kaikki liitokset ja tarkistanut sulakkeet. Releistä en tiedä tuon taivaallista. Sähköjen kanssa hieman käsi. Tarkoitus on laittaa tuo kuskinpuoleinen myös katkaisijasta toimivaksi, mutta toinen saisi olla automaattinen n.90-95 asteessa toimiva. Vihjeistä ja vinkeistä kiitos!
-J
Ei pyöri DOHCissa ku yks flekti eli kuskinpuolimmainen ja vasta punaisen alarajassa. Pelkääjänpuolen flekti pyörii kevyesti ja toimii suoralla virralla moitteettomasti. Mutta onko termarin päässä olevassa anturissa vika kun vaan yksi flekti toimii? Olen sumuttanut CRC:llä kaikki liitokset ja tarkistanut sulakkeet. Releistä en tiedä tuon taivaallista. Sähköjen kanssa hieman käsi. Tarkoitus on laittaa tuo kuskinpuoleinen myös katkaisijasta toimivaksi, mutta toinen saisi olla automaattinen n.90-95 asteessa toimiva. Vihjeistä ja vinkeistä kiitos!
-J
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Anturit jo vakiona vasta liian lämpimästä herääviä. Vaihda uusi anturi dieselkoneeseen tarkoitettuun niin lähtee pyörimään ajoissa, ennen kuin kansipahvi palaa.
Entiset:
Mk1 v.84 Sierra2.0 ohc
Mk1 v.85 Sierra 1.6 ohc
Mk. IV v.99 VW Golf 1.9TDI
Mk V v.08 VW Golf Variant 1.9TDI
Nykyiset:
Mk VI .09 Fiesta 1.6 TDCi
Mk2 v.89 Sierra 2.0 doch (odottaa motivaatiota ja tallipaikkaa)...
Mk1 v.84 Sierra2.0 ohc
Mk1 v.85 Sierra 1.6 ohc
Mk. IV v.99 VW Golf 1.9TDI
Mk V v.08 VW Golf Variant 1.9TDI
Nykyiset:
Mk VI .09 Fiesta 1.6 TDCi
Mk2 v.89 Sierra 2.0 doch (odottaa motivaatiota ja tallipaikkaa)...
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Joo täytyy perjantaina kun rahua tulee mennä Fordilta hakemaan. Ja sit samalla laittaa pakko-ohjaus flekteihin just in case.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
motonetista se dieselin anturi
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/133796/0
kannattaa kuitenkin tarkistaa että onko se tuuletin jumissa, koska se todennäköisesti on, ja anturin vaihtaminen ei jo syntynyttä jumiutumista korjaa.
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/133796/0
kannattaa kuitenkin tarkistaa että onko se tuuletin jumissa, koska se todennäköisesti on, ja anturin vaihtaminen ei jo syntynyttä jumiutumista korjaa.
tuo punainen escort dieselin anturi on vielä cvh-anturiakin kylmempi, eli sopivampidikheed kirjoitti: cvh sierrassa on se kylmempi anturi.
Wanhat Audit
Tekno / Tenho Ruohoranta
Tekno / Tenho Ruohoranta
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Molemmat flektit toimii suoralla virralla ja kuskinpuoleinen punarajalla...
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Tuli vaihdettua mondeosta flekti kun sattui semmoinen olemaan ja se dieselin anturi.
Selkeesti kaipaisi paksumpaa piuhaa kun aika rauhallisesti lähtee pyörittään ja mondeossa on paksummat johdot flektille.
Semmoinen ongelma vaan on että kun toisesta piuhasta sai flektin pyörimään O:n kohdalla niin anturissa on selkeästi liian laaja toiminta-alue kun flekti ei pysähdy ollenkaan ennenkuin auto jäähtyy sammuksissa ollessaan eli ei edes siinä vaiheessa kun termari menee kiinni..
Toki lakkaa pyörimästä kun virrat katkasee.
En uskaltanut lämmittää tarpeeksi että olis nähnyt missä vaiheessa lähtee pyöriin toisesta johdosta, tarvis varmaan ottaa se anturi irti ja lämmittää jollain samalla kun ir-mittarilla tarkkailee lämpötiloja ja katsoo lähteekö flekti pyöriin ollenkaan toisesta johdosta.
Selkeesti kaipaisi paksumpaa piuhaa kun aika rauhallisesti lähtee pyörittään ja mondeossa on paksummat johdot flektille.
Semmoinen ongelma vaan on että kun toisesta piuhasta sai flektin pyörimään O:n kohdalla niin anturissa on selkeästi liian laaja toiminta-alue kun flekti ei pysähdy ollenkaan ennenkuin auto jäähtyy sammuksissa ollessaan eli ei edes siinä vaiheessa kun termari menee kiinni..
Toki lakkaa pyörimästä kun virrat katkasee.
En uskaltanut lämmittää tarpeeksi että olis nähnyt missä vaiheessa lähtee pyöriin toisesta johdosta, tarvis varmaan ottaa se anturi irti ja lämmittää jollain samalla kun ir-mittarilla tarkkailee lämpötiloja ja katsoo lähteekö flekti pyöriin ollenkaan toisesta johdosta.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Siis onko siinä tuo escortin flektin anturi nyt kiinni ? Tuleeko sinne anturille asti edes 12volttia ?
Mitä vähemmän sinne tulee virtaa, sitä hiljempaa ne tietenkin pyörii.
Mitä vähemmän sinne tulee virtaa, sitä hiljempaa ne tietenkin pyörii.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Juu kyllä se ihan hyvin pyörii ja jäähdyttää oikein tehokkaasti.
Se vaan että ei tärähdä pyöriin samanlailla kun mondeossa koska vaatii enempi virtaa ja yksittäinen sierran flekti vie todennäköisesti vähemmän ja johdot ovat ohuempia. Mikään ei palanut tms niin ei se mua haittaa, mutta ilmeisesti moottori ei jäähdy koskaan alle sen katkaisuarvon ennenkun termarikin puuttuu jo peliin. Jos flektin virrankulutus muodostuu ongelmaksi sierran johdoille tai releille niin pitää sitten laittaa lisärele paksummilla johdoilla akulta.
Toi vissiin kytkee 95 asteessa flektin päälle ja 90 pitäis katkaista mutta en tiedä sitten kuinka tarkka on todellisuudessa ko. anturin toiminta.
Pitäis varmaan laittaa siihen toiseen johtoon minkä kai kuuluis pelata 95-100 alueella, mutta en uskaltanut lämmittää niin kauaa moottoria että se olis lähtenyt pyöriin.
Anturi on siis nyt tämä: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/133796/0
Ja flekti: https://picasaweb.google.com/lh/photo/N ... directlink
Otin sierran flektin moottorista liittimen ja tein adapterin siitä niin ei tarvinut ees johtosarjaa särkeä
Se vaan että ei tärähdä pyöriin samanlailla kun mondeossa koska vaatii enempi virtaa ja yksittäinen sierran flekti vie todennäköisesti vähemmän ja johdot ovat ohuempia. Mikään ei palanut tms niin ei se mua haittaa, mutta ilmeisesti moottori ei jäähdy koskaan alle sen katkaisuarvon ennenkun termarikin puuttuu jo peliin. Jos flektin virrankulutus muodostuu ongelmaksi sierran johdoille tai releille niin pitää sitten laittaa lisärele paksummilla johdoilla akulta.
Toi vissiin kytkee 95 asteessa flektin päälle ja 90 pitäis katkaista mutta en tiedä sitten kuinka tarkka on todellisuudessa ko. anturin toiminta.
Pitäis varmaan laittaa siihen toiseen johtoon minkä kai kuuluis pelata 95-100 alueella, mutta en uskaltanut lämmittää niin kauaa moottoria että se olis lähtenyt pyöriin.
Anturi on siis nyt tämä: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/133796/0
Ja flekti: https://picasaweb.google.com/lh/photo/N ... directlink
Otin sierran flektin moottorista liittimen ja tein adapterin siitä niin ei tarvinut ees johtosarjaa särkeä
Re: Sierran flektit eivät pyöri
mulla sama onkelma. mutta suoravirralla akulta ei kuskin puoleinen röpeli pyörinä, joten todettiin moottorin korjaamolla olevan paskana. tilattiin uus, ja tietysti väärä halkaisija. vaihdettiin flektien paikat, koska kakkosflekti toimi. tietysti olis voinu johdottaakin ristiin. asentaja kiusas konetta helevetisti, mutta lämmöt ei noussu lasermittarin mukaan kun 84 asteeseen, ja ykkösflekti kuulemma käynnistyy vasta 95 asteessa, kakkonen 105.. aika korkeat lämmöt mielestäni.. eilen justiinsa kävin fordilla (autoasi). minkähän takia vanhan kunnon ohc-koneen perinteinen hihnalla pyörivä ropeli ei nykyään enää kelpaa. kysyn vaan.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Juu itekki laitoin omaan sierraan sen 1.8TD escortin anturin ja hommasin vielä toimivaks luvatun flektin nettivaraosasta ja kyllähän ne ropelit käsikopelolla pyörii mut ei ne ajossa oo käynnistyny viel koskaa.
Mulla kyllä lämpömittariki joko huijjaa tai sitten anturi ehkä rikki, sillonku moottori on kunnolla lämmin ni mittari on siel N-O alueella ja joskus ylikin. Koskaan ei oo keittäny ja ainaku oon kokeillu ajon jälkee avaa paisarin korkkia ni hyväku ees minkäänlaista pihahdusta tulee. Termostaatin oon kyllä vaihtanu ettei ollu siitä kyse ainaka.
Mulla kyllä lämpömittariki joko huijjaa tai sitten anturi ehkä rikki, sillonku moottori on kunnolla lämmin ni mittari on siel N-O alueella ja joskus ylikin. Koskaan ei oo keittäny ja ainaku oon kokeillu ajon jälkee avaa paisarin korkkia ni hyväku ees minkäänlaista pihahdusta tulee. Termostaatin oon kyllä vaihtanu ettei ollu siitä kyse ainaka.
accord 1.8is -00
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Noniin nyt on taas ropattu ja kokeiltu:
Elikkäs etsin kans käsiini sen 30a sulakkeen sielt hanskalokeron välistä ja sehän oli palanut joo.
Sit kytkin flektin johdon sille olettamallani paikalle, vasemmalta löytyvälle kytkimelle, tähän:
http://irc-galleria.net/user/Lauri156/picture/125938560
Noh, mitään ei kuitenkaan tapahtunut vaikka ajoin koneen lämpimäksi. Sit rupesin kattelee konehuoneen oikeeseen laitaan ja siel oli saman näköne kytkin. Vaihdoin ton flektin liittimen sitten siihe iha kokeilumielessä ja kaskas, toinen ropelleista pyöri ku käynnisti auton !
Eli tosta löysin. Flektin johto on toi mis on toi valkone lappu.
http://irc-galleria.net/user/Lauri156/picture/125938559
Pitää käydä huomena ostaa uus lämpömittarin anturi koska toi mun näyttää kuitenki toiseen sierraani nähden ihan päin persettä.
Ja nyt meen kyl testaa ettei se ropelli pyöri edellee vaik auto onki saanu jäähtyä.
EDIT: Joo se pyörii nähtävästi kokoajan...
Elikkäs etsin kans käsiini sen 30a sulakkeen sielt hanskalokeron välistä ja sehän oli palanut joo.
Sit kytkin flektin johdon sille olettamallani paikalle, vasemmalta löytyvälle kytkimelle, tähän:
http://irc-galleria.net/user/Lauri156/picture/125938560
Noh, mitään ei kuitenkaan tapahtunut vaikka ajoin koneen lämpimäksi. Sit rupesin kattelee konehuoneen oikeeseen laitaan ja siel oli saman näköne kytkin. Vaihdoin ton flektin liittimen sitten siihe iha kokeilumielessä ja kaskas, toinen ropelleista pyöri ku käynnisti auton !
Eli tosta löysin. Flektin johto on toi mis on toi valkone lappu.
http://irc-galleria.net/user/Lauri156/picture/125938559
Pitää käydä huomena ostaa uus lämpömittarin anturi koska toi mun näyttää kuitenki toiseen sierraani nähden ihan päin persettä.
Ja nyt meen kyl testaa ettei se ropelli pyöri edellee vaik auto onki saanu jäähtyä.
EDIT: Joo se pyörii nähtävästi kokoajan...
accord 1.8is -00
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Niitä lampöantureita on ainakin kahta erilaista, molemmissa on eri värinen kaulus(katso kummanko värinen sulla on tällähetkellä ja osta samanlainen) ja kun itse ostin kyseisen anturin tarvikkeena, oli se pitempi kuin alkuperäinen ja otti vesikanavan seinämään kiinni. Muutama prikka väliin, niin se meni sinne.
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Joo se pitää viel kattoo ja hakea uus. Uuden vesipumpunki kävin ostamassa toho.
accord 1.8is -00
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Noniin nyt on tutkittu ja hutkittu!
Elikkäs mä tosiaan olin vaihtamas lämpömittarin anturia. Varaosasierras oli vihreekauluksinen ja käyttiksessä mustakauluksinen. Kokeilin tota vihreetä anturia siihe mustan tilalle ja kappas kappas, lämpömittari alko näyttää todellisia lukemia ja toinen flektin ropelli alkaa pyörimään kun mittari on suurin piirtein O-kohdassa, eli kyllähän se 1.8td anturi pelaa.Eikä ole noussut mittari sitä korkeammalle. Eikös se sierran oma anturi pyöritä vasta joskus punarajoilla...?
Joku viisas vois kertoo et mitä noilla lämpömittarin antureilla on oikeesti eroa? Motonetin tiskillä sanoivat vaan että auton rakennusvaiheessa tehty vähä ranskalaisittain et joka toinen viikko vähä erillaisia osia.. Mullaki kuitenki varaosavehje ja käyttis on kummatki -91 2.0i CLX doch, saman värisetki viel..muutama kuukausi vaa eroo käyttöönotto päivissä
Elikkäs mä tosiaan olin vaihtamas lämpömittarin anturia. Varaosasierras oli vihreekauluksinen ja käyttiksessä mustakauluksinen. Kokeilin tota vihreetä anturia siihe mustan tilalle ja kappas kappas, lämpömittari alko näyttää todellisia lukemia ja toinen flektin ropelli alkaa pyörimään kun mittari on suurin piirtein O-kohdassa, eli kyllähän se 1.8td anturi pelaa.Eikä ole noussut mittari sitä korkeammalle. Eikös se sierran oma anturi pyöritä vasta joskus punarajoilla...?
Joku viisas vois kertoo et mitä noilla lämpömittarin antureilla on oikeesti eroa? Motonetin tiskillä sanoivat vaan että auton rakennusvaiheessa tehty vähä ranskalaisittain et joka toinen viikko vähä erillaisia osia.. Mullaki kuitenki varaosavehje ja käyttis on kummatki -91 2.0i CLX doch, saman värisetki viel..muutama kuukausi vaa eroo käyttöönotto päivissä
accord 1.8is -00
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
ex sierra 2.0i -91
ex sierra 2.0i -91
ex escort 1.6i - 94
Re: Sierran flektit eivät pyöri
Meneekös se sierran flektien oma liitin tohon 1.8TD anturiin ?
Ford Sierra DOHC -89 Kaasari
Old fords never die they just go faster...
Old fords never die they just go faster...