Scorpio 2.9i -91 pätkii

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
hiisipeikko
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2010 22:31

Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja hiisipeikko »

elikkäs oisko jollai antaa infoa kun kone alkaa yskiä ja pätkiä kun lämpenee ja tuntuu että puolet tehoista häviää ja kun polkee kunnolla kaasua niin lähtee taas toimimaan ja välillä taas ei meinaa auttaa kaasun polkeminenkaan?
Scorpio 2.9i Ghia -91
hiisipeikko
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2010 22:31

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja hiisipeikko »

ei tääl näköjää kukaa mun lisäks tiedä mitään
Scorpio 2.9i Ghia -91
tonis
Viestit: 196
Liittynyt: 28 Marras 2006 22:32
Paikkakunta: Lahti / Paja Hauholla

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja tonis »

No mä just kesällä myin oman 2.9i sierran joka oli mulla kolmisen vuotta ja siinä oli alusta loppuun asti käynti häikkää, osan sain kuntoon ja osaa ei. Koko vit*n konekin vaihtui yhdessä vaiheessa toiseen ja eipä se pelittänyt sitäkään vähää! Silti voisin arpoo lambdaa / lambdoja.. Niin onko toi yhdella vai kahdella lambdalla? Oletko koittanut ottaa vikakoodeja?

Niin ja katso mun profiili tiedoista aktiivisimmat alueet niin sieltä voi löytyy juttuu mistä voit saada vihjeitä ja tietysti naapuri foorumilta http://www.cosworthrsclub.com
hiisipeikko
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2010 22:31

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja hiisipeikko »

okei.. sain vihii et nois koneissa on ollu paljon pakosarja vikoja et niitä on haljennu ja sieltä ottaa ilmaa ja siitä johtuen katti käskee käydä laihel tai jotai toho suuntaa..
Scorpio 2.9i Ghia -91
hiisipeikko
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2010 22:31

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja hiisipeikko »

eikö tähän nyt kukaa osaa antaa mitää apua... tossa pari päivää oli hyvin eikä ollu mitää ongelmaa ja nyt paukku ilman putsarissa ku viimestäpäivää ja tehot tippuu ja kone nykii.. ja tyhjä käyntiä käy epätasasesti mut n.800-1000 kierrosta minuutis..
Scorpio 2.9i Ghia -91
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Pensapumppu/pensan paine?
hiisipeikko
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Marras 2010 22:31

Re: Scorpio 2.9i -91 pätkii

Viesti Kirjoittaja hiisipeikko »

tota.. haluuks kertoa miten saan bensan paineen mitattua ja millanen paine pitäs olla ?
Scorpio 2.9i Ghia -91
Vastaa Viestiin