Escort 1.8 Zetec ei mennyt katsastuksesta päästöistä lävitse. Katti on tyhjennetty, koska sisäosan hiili halkesi ja tukki putken. Viime vuonna kyllä meni katsatuksesta lävitse tyhjällä katilal, mutat nyt CO% ja HC olivat liian suuret.
CO% 1,5
HC 250
Meinasin että vaikuttavatko tulpat paljon päästöihin? Öljyt on kyllä uudemmat kuin viime katsastuksessa, mutta tulppia en ole vaihtanut. Eli jos tulpat ja ilmanputsarin vaihtaisia vaikka?
Escort 1.8 Zetec päästöt
Re: Escort 1.8 Zetec päästöt
No tulpat ja putsari kannattaa vaihtaa jos käyttötunnit on täynnä.
Saattaa silti joutua laittamaan täyden katin jos ei ala jotain kikkailemaan..
Saattaa silti joutua laittamaan täyden katin jos ei ala jotain kikkailemaan..
Re: Escort 1.8 Zetec päästöt
Tässä on kyllä käyny joku virhe, ei pitäs millään mennä. Ois mielenkiintosta kuulla ne päästöarvot.tux10 kirjoitti:Viime vuonna kyllä meni katsatuksesta lävitse tyhjällä katilal, mutat nyt CO% ja HC olivat liian suuret.
Tää lienee ainoa hyväksyttävään lopputulokseen johtava remontti.Fiestalla kirjoitti:Saattaa silti joutua laittamaan täyden katin jos ei ala jotain kikkailemaan..
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: Escort 1.8 Zetec päästöt
Olen Krissen kanssa samaa mieltä, et joku bugi käyny jos on ilman kattia päästäneet läpi. Itsellä samanlainen kosla ja yleensä kehuttu päästöjä hyviksi, sen kerran kun menin leimalle suoraan mutsin käytöstä auton ottaneena hylkäsivät päästöjen takia ja sanoivat että "pitää viedä auto säädätettäväksi", tuosta lausunnosta kiukustuneena ajoin viikon vähän karstoja poltellen ja ennen katsastusta moottoritiellä koneen lämpimäksi. Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia päästöjen kanssa.Krisse kirjoitti: Tässä on kyllä käyny joku virhe, ei pitäs millään mennä. Ois mielenkiintosta kuulla ne päästöarvot.
Tää lienee ainoa hyväksyttävään lopputulokseen johtava remontti.
Re: Escort 1.8 Zetec päästöt
Jees, tosiaan meni tyhjällä katilla viime vuonna lävitse. Pitänee nyt sitten joku tarvike katti hitsailla orkkiksen tilalle.