Eli tuossa kolvailen tuota sierran mittaristoa, mutta nyt on vähän epäselvää, kun joku on jo kertaalleen mittaristoa kolvaillut, että kuuluuko piirikorttiin tulevan sinisen johdon olla tinattu yhteen myös viereisen kondensaattorin kanssa? Kun niiden kannat ovat vierekkäin ja yhteen ne oli ainakin turattu, mutta kuuluvatko yhdistyä?
[EDIT] Kyllähän ne kuulu yhteen, nyt pelaa, vielä tarttis apuja kalibrointiin.
Eli kuinkahan korkealla rajoitin on tuossa 2.0i dohc -mosassa, saisi säädettyä tuon mittarin näyttämän vielä oikeaksi.
Sierran kierroslukumittarin elvytys & kalibrointi
Sierran kierroslukumittarin elvytys & kalibrointi
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Re: Sierran kierroslukumittarin elvytys & kalibrointi
Eli itse itselleni vastaten:
Nyt siis toimii, kun siitä potikasta hieman sääti.
Tuo siis Haynesin kirjasta. Näyttääpi olevan tuossa mittarissakin pienet merkit kierrosalueen ylä- ja alapäälle.Maximum continuous engine speed
N8A engine - 6050rpm
All engines except N8A - 5950rpm
Nyt siis toimii, kun siitä potikasta hieman sääti.
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD