Keskuslukko-ongelma Focus -01

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
hezetus
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Huhti 2008 22:19

Keskuslukko-ongelma Focus -01

Viesti Kirjoittaja hezetus »

nyt olen saanut otettua ovipahvin irti vasemmasta etuovesta ja lukon moottori näkyy rakosesta. pieni tenkkapoo on edessä. tietääkö kukaan mikä on, kun keskuslukitus toimii muuten hyvin, paitsi oikean etuoven lukon osalta. kädellä kun sen painaa lukkoon, niin antaa keskusyksikölle kyllä signaalin ja kaikki ovet pamahtavat kiinni kuten pitääkin.
Mutta jos laitan kaukosäätimestä ovet lukkoon tai vasemmasta etuovesta lukkonappia painamalla, niin se vasemman etuoven lukko ei liiku. ei lukittaessa eikä avattaessa. Sen saa kyllä auki kädellä, ettei jumissa ole, mutta automaattisesti se ei toimi. onko ainoa mahdollisuus että vasemman oven lukkomoottori on pökäleenä. sulake se ei kai voi olla, jos niitä on vain 1 kpl kaikkia ovia kohden, kun muuten toimii keskuslukitus muissa ovissa??

*************************************
Ford Focus -01 1.8 farmari
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Re: Keskuslukko-ongelma Focus -01

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

hezetus kirjoitti:nyt olen saanut otettua ovipahvin irti vasemmasta etuovesta ja lukon moottori näkyy rakosesta. pieni tenkkapoo on edessä. tietääkö kukaan mikä on, kun keskuslukitus toimii muuten hyvin, paitsi oikean etuoven lukon osalta. kädellä kun sen painaa lukkoon, niin antaa keskusyksikölle kyllä signaalin ja kaikki ovet pamahtavat kiinni kuten pitääkin.
Mutta jos laitan kaukosäätimestä ovet lukkoon tai vasemmasta etuovesta lukkonappia painamalla, niin se vasemman etuoven lukko ei liiku. ei lukittaessa eikä avattaessa. Sen saa kyllä auki kädellä, ettei jumissa ole, mutta automaattisesti se ei toimi. onko ainoa mahdollisuus että vasemman oven lukkomoottori on pökäleenä. sulake se ei kai voi olla, jos niitä on vain 1 kpl kaikkia ovia kohden, kun muuten toimii keskuslukitus muissa ovissa??

Siis kumpi ei toimi, vasen vai oikea? :shock:
Yleensä vikana katkennut piuha saranan kohdalla tai pitää hieman säätää avausvartta, siis minun kokemusteni perusteella! 8)

*************************************
Ford Focus -01 1.8 farmari
Vastaa Viestiin