XENON Lähi/kaukovalot

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
kimi2004

XENON Lähi/kaukovalot

Viesti Kirjoittaja kimi2004 »

Mulla on uus koppanen Mondeo 2.0 Tdci Ghia Aut.Wagon. Ostin autoon Xenon lähivalot ja kauppaan myös Xenon lisäkaukovalot mutta liike ei sittemmin uskaltanut asentaa lisävaloja koska autossa on omat lähivalot Xenonit ja Can-väylä...voi kuulemma aiheutua jotain häiriöitä ja ilmoittivat myös että ei he edes tiedä miten ne pitäisi kytkeä tässä tapauksessa kun omat lähivalot ovat Xenonit, itse en kyllä ymmärrä mitä eroa sillä onko ne Halogeenit tai mitkä muut tahansa, samaa johtoa pitää virta tulla kumminkin. Onko joku laitattanut tai laittanut lisäkaukovalot(Xenon) silleen että omat on Xenonit. Niin ja uhkailivat että jos tulee vikoja voi takuu raueta. En edes viitsi kertoa mistä liikkeestä ostin auton. Ajan paljon vuodessa ja olis mukava kun näkis hyvin.
SbY
Viestit: 63
Liittynyt: 03 Marras 2005 07:43
Paikkakunta: Kerava

Re: XENON Lähi/kaukovalot

Viesti Kirjoittaja SbY »

Mulla on ST220ssä kauko xenonit, eikä noissa mitään vikaa ole ollut. Heitä vaan paikalleen niin alkaa näkyä mönniäiset puskista, paluuta halogeeneihin ei ainakaan itsellä enää ole! Lähivalot ovat vakiona xenonit.

Sarjana Hella H1 HID conversio. 1,5h meni asennellessa kun opettelin hommaa, osaavalta menee varmaan alta 1h.

En muuta keksi miksi ongelmia tulisi, muuta kuin, että xenonit 35w ja halogeenit 55w. Asia korjaantunee sillä, että ostat 55w sarjan, jännite-eroa ei pääse syntymään.

Toisaalta, jos auto on pränikkä, en haluaisi ainakaan vakioumpioihin alkaa poraamaan johdotuksille reikiä, eli hommaa vaikka ebaystä toiset umpiot joita käytät sitten "tuplaxenoneina".
-Kun tietää että ei tiedä mitään, tietää jo paljon-
lare
Viestit: 51
Liittynyt: 15 Elo 2006 23:40
Paikkakunta: Lahti

Re: XENON Lähi/kaukovalot

Viesti Kirjoittaja lare »

Sopiskos tähän ketjuun kysymys: Kannattaako ostaa uudet Xenon-polttimot lähivaloille 5v vanhaan autoon? Eli kyseessä 2002/2003 ST220 lähivalot alkuperäiset Xenonit - kovin ovat kalliita alkuperäisvaraosina, Biltemasta saa halvalla mutta onko laatu kuraa? :)
ST220 '03
kimi2004

Re: XENON Lähi/kaukovalot

Viesti Kirjoittaja kimi2004 »

Kiitos vastauksesta Sby mutta tarkoitus ei ollut laittaa auton omiin umpioihin jälkiasennus xenoneita vaan lisäkaukovalot(xenon).
Vastaa Viestiin