Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
munkin autos on joku laittanu ruiskun kaasarin tilalle,itellä oli sama vika ennen ku piti viiä leimalle ja ei tahton löytyy mitää vikaa.. mut kokeileppas huviksee ruiskutella vaikka crc:tä imusarjan juureen ku auto on tyhjäkäynnillä.. mulla ainakii kierroset nous koneessa kun sitä suihki sinne .. purettii imusarja irti ni siäl oli kaasari koneen imusarjan tiiviste, joka ei alkuukaa riittäny ruisku imusarjan kanaville. hommasin ruiskun tiivisteen ja tasases kiristelee kiinni sitte.. eipä enää paukkunu.. mut kokeile nyt ensin suihkii sit crctä ja kuuntele muuttuko käynti
Voisko mulla muuten olla ilmanmäärä mittari paskana? Vai mikä olis vialla ku ei oo tyhjäkäyntii ollenkaan eikä käy kunnolla vaan pätkii ja paukkuu putkessa eikä kierrä kunnolla. Rupee ottaa kaaliin.
Onko säädöt kohdillaan? Ettei vaan olis kaasuläppä auki ja sytty persiillään? Kaasuläpän ruuvaat kiinni ja sit sytkä kohdilleen(12´eykk).
Kierroksiahan is:tä ei voi säätää...
On säädetty... Mut eiks tos oo joku automaatti säätö siin sytytyksess? Ja jos on ni millä perusteella se säätää sitä? Ilmamäärällä ja läpän asennolla? Ku ei se kierroksiikaan mittaa.
Doddii, nyt löyty vika. Se oli se tiiviste. Ja kannessa ei oo suuttimille koloja. Nyt aateltiin faijan kanssa vetästä ite siihen ne kolot ja jos ei löydy tiivistettä ni tekee ite. Otteko ikinä tehny imusarjaan tiivistettä ja jos ootte ni mitä materiaalia ootte käyttäny? Kiitos vastauksista jo etukäteen 8)
Noniin... Nyt ois sit tiiviste vaihdettu ja jyrsitty suuttimille kolot kanteen... Mut mikäs mun tyhjäkäynniss on ku seilaa lämpimänä? Kylmänä saa säädettyy hyväks mut ku lämpee ni rupee pätkimään/seilaamaan suunnilleen 900-1500rpm Ja mites toi ku tyhjäkäyntiventtiili tsydeemist ottaa johon irti ni käytasasesti ja ku laittaa kii ni hyppii kierrokset ihan hemmetisti ja sammuu yleensä? Kiitos vastauksista etukäteen