ESCORT RS2000 93, koppi ei lämpene...

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
jehuda
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2007 11:06

ESCORT RS2000 93, koppi ei lämpene...

Viesti Kirjoittaja jehuda »

Huomenta =)
Onko kellään kokemuksia mistä voi johtua ettei rs2000 lämpene kabiinin puolelta? Kone kyllä lämpiää mutta sisätiloihin tulee hädin tuskin yhtään lämmintä. ( Huonompi näin talvella ). Ja mitä enemmän laittaa puhallustehoa, tuntuu että ilma kylmenee entisestään...

ben_jehuda@hotmail.com
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

tarkista ekana jäähdytysnesteen määrä
Focus 1.0 edition a6 2017
sanpsa
Viestit: 83
Liittynyt: 26 Joulu 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja sanpsa »

Vesi ei kierrä lämmityslaiteelle, ilmattu joskus huonosti?
jehuda
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2007 11:06

Viesti Kirjoittaja jehuda »

Nestettä löytyy kyllä ja vuotoja ei ole. Ilma letkuissa tietysti vois ainaki osittain selittää asiaa. Auton toiminta ylipäätään on aika simppeliä mutta tässä on sen verran hämärästi letkua sun muuta härveliä joka suuntaan että täytyy tunnustaa nyt olevani ihan kädetön :D
Kommentteja ja eri variaatioita saa edelleen heitellä ettei tarttis kiikuttaa asiantuntijalle...
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

Kun auto on käyntilämpöinen niin koita sitä sisälämppärin kennon päätyä, että onko se lämmin. Pitäisi löytyä apparin jalkatilan kautta helpolla. Jos se lämpenee niin vikaa on varmaan ilmakanavissa tai kenno on tukossa.
jehuda
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2007 11:06

Viesti Kirjoittaja jehuda »

Nonniin elikäs lisää inffoo, kennosto huuhdeltu ja asia aivan sama, syylärissä haivaittiin vuoto mikä meneekin tuota pikaa vaihettavaks .

Mutta fiilistellessäni huomasin että vesi ei kunnolla kierrä kennossa ennenkun revittelee motoria 5000rpm ja yli. Sit lähtee kennoon vedet nii et lorina käy ja räppänöistä tulee kuumaa ku saunan kiukaalta :D
Koneen lämmöt puolestaan normissa ja fleku lähtee pyöriin ihan oikeilla paikoilla ei sillä puolen tuntus mitään oikkua olevan.

Tässä autodatan mukaan pitäis olla kaks termaria, toinen koneelle ja toinen lämppärin kierrolle? Voiko olla mahollista että toisessa ois jotaki häikkää vai tuliko isompiki remontti? Samokaapas viisaammat jos kokemusta on...
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

jehuda kirjoitti:Sit lähtee kennoon vedet nii et lorina käy ja räppänöistä tulee kuumaa ku saunan kiukaalta :D

Tässä autodatan mukaan pitäis olla kaks termaria, toinen koneelle ja toinen lämppärin kierrolle?
Tuo on aina vähä pelottava homma jos näis vehkeis kuuluu mitään lorinaa lämppärinkennolta (ei kai vaan kansi/kansipahvi mennyt?).

Yhden 93/94 RS2K:n purin ja sieltä ei löytynyt kuin yksi termari, että en tiedä mistä tuo toinen on revitty?
jehuda
Viestit: 6
Liittynyt: 16 Syys 2007 11:06

Viesti Kirjoittaja jehuda »

Niin sano tuol huollon pulella mut se ny sit aivan sama loppuviimoin. Ei tässä muuta mut näitten kans alkaa paukkuun käämelö kun aina on jotaki :D

Teoria on ainoo että sylkky vuotelee nii pahasti ettei jaksa painaa kennolle asti mutta minäpä laitan mikä on homman nimi kun toinen päivä on sen vaihto ja saa muutenki lopullisen tuomion ni tietävät sit muukkin ihmiset.
Kansihan se sit jää ainooks josei muuta kun näisä kaiketi paukkuu alati...
Aina vannonu että ei uutta foorttia ja nyt on kuudes menossa :D
Vastaa Viestiin