6000:n vaihto Sonyn soittimeen ?

Poppikoneet ja niihin liittyvä keskustelu
Avatar
czr96
Viestit: 114
Liittynyt: 09 Joulu 2013 09:22
Paikkakunta: Oulu

6000:n vaihto Sonyn soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja czr96 »

Mulla on tuollainen 2011 Titanium mallin Mondeo, jossa on se Ford 6000 perussoitin. Siinä ei oo siis bluetoothia.

Mites on, voinko vaan heivata nykyisen pois ja iskeä tilalle vaikka tämän? http://www.ebay.com/itm/FORD-GALAXY-MK3 ... SwblZZLW8V

Toimiiko mulla silloin puhelut BT:n kautta vaikka vilkkuviiksessä ei olekaan sitä Voice-nappia ? Ja myös convers+ näytön toimivuus radionkin osalta ois tavoitteena.
Juu tiedän , että samalla rahalla saisin vaikka mitä hienouksia sisältäviä kiinanmalleja, mutta semmoiselle ei nyt ole tarvista. Kuuntelen vain ja ainoastaan radiota ajaessa, mutta ois huikean kiva jos tuon puhelimen käyttö onnistuisi saman pelin kautta.
...Luultavasti en tiiä...
Mondeo 2.0 tdci 120kW -11
mx12
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Maalis 2016 14:51

Re: 6000:n vaihto Sonyn soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja mx12 »

Samaa olen pohtinut. Kerro toki, jos löysit ratkaisun. Auttaako tuo soittimen vaihtaminen äänen laatuun?

Antenni-liitin muuttui jossain 2011/2012 paikkeilla, joten se kannattaa tarkistaa, että on yhteensopiva.
antsa
Viestit: 57
Liittynyt: 21 Joulu 2016 23:22

Re: 6000:n vaihto Sonyn soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja antsa »

Sony parantaa äänenlaatua ja jopa radion kuuluvuutta huomattavasti, mutta suosittelen myös vaihtamaan alkuperäiset kaiuttimet johonkin toisiin.
Näyttö ja ratin painikkeet toimivat sonyllä.
Käsittääkseni bluetooth ei ole soittimesta kiinni vaan on oman ohjainyksikön takana. Ohjausyksikkö sijaitsee hansikaslokeron takana.
Löytyy ebaysta esim: CS7T-14D212-AG
lisää aiheesta:
http://www.talkford.com/community/topic ... k4-mondeo/
Avatar
czr96
Viestit: 114
Liittynyt: 09 Joulu 2013 09:22
Paikkakunta: Oulu

Re: 6000:n vaihto Sonyn soittimeen ?

Viesti Kirjoittaja czr96 »

Minä oon jo luovuttanut auton oman BT:n kanssa ja saa mun puolesta olla ilman. Laitoin erillisen Jabran BT konferenssipuhelimen autoon ja se saa mulle riittää. Äänenlaatukin on suorastaan mainio ja hyvin toimii.

6000 on tosin muuten säälittävän huono soittimena joten ehkäpä se tulee kuitenkin päivitettyä jossain vaiheessa Sonyyn jahka soppeli tulee vastaan. Edelliseen mk3 koppaseen mondeoon tein tuon vaihdon ja ero oli kyllä valtava ihan niillä alkuperäisillä kaiuttimillakin.

pitääpäs käyttää nykyinen soitin irti ja tarkistaa kumpiko antennilähtö siellä on. kiitti vinkistä.
...Luultavasti en tiiä...
Mondeo 2.0 tdci 120kW -11
Vastaa Viestiin