Ford mondeo 2011 facelift convers+

Poppikoneet ja niihin liittyvä keskustelu
G602
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Marras 2015 19:02

Ford mondeo 2011 facelift convers+

Viesti Kirjoittaja G602 »

Moi. En löytänyt mitään selkeää infoa, minkään otsikon alta, jote päätin tehdä uuden.

En ole löytänyt, vaikka olen kuinka olen yrittänyt etsiä sopivaa soitinta kyseiseen autoon.
Haussa olisi uusi soitin, joka tukisi convers+ näyttöä.

EONON D5162Z on ainut jossa epäilen sen olevan, mutta en ole päässyt kärryille tukeeko se varmasti convers+:saa (Osaako joku varmistaa tuen?)
Muita ehdotuksia otetaan vastaan. Pioneerit ei ilmeisesti tue, joten jätetään se pois laskuista.

Ei, en tindi näytön tuesta, joten jos jollakin foorumilaisista olisi antaa vinkkejä tähän päänsärkyyni, olisin erittäin kiitollinen :)
Avatar
Whitewill
Viestit: 96
Liittynyt: 29 Joulu 2014 13:27

Re: Ford mondeo 2011 facelift convers+

Viesti Kirjoittaja Whitewill »

G602 kirjoitti:Moi. En löytänyt mitään selkeää infoa, minkään otsikon alta, jote päätin tehdä uuden.

En ole löytänyt, vaikka olen kuinka olen yrittänyt etsiä sopivaa soitinta kyseiseen autoon.
Haussa olisi uusi soitin, joka tukisi convers+ näyttöä.

EONON D5162Z on ainut jossa epäilen sen olevan, mutta en ole päässyt kärryille tukeeko se varmasti convers+:saa (Osaako joku varmistaa tuen?)
Muita ehdotuksia otetaan vastaan. Pioneerit ei ilmeisesti tue, joten jätetään se pois laskuista.

Ei, en tindi näytön tuesta, joten jos jollakin foorumilaisista olisi antaa vinkkejä tähän päänsärkyyni, olisin erittäin kiitollinen :)

Eononin (esim. eonon.com --> android car gps --> ford --> GA5161F ja GA5162F) kaikki mallit (jotka tarkoitettu Mondeoon 2008-2014) tukevat Convers+ näyttöä, mutta tietyin varauksin. Radioasemien nimet eivät enää näy convers+ näytöllä vaan pelkkä kanavataajuus aseman kohdalla ja convers+ näytön valikot soittimen osalta hidastuvat oleellisesti (enemmän miettii). Muuten kaikki toimii kuten pitää.

Eononin oma radio on aika herkkä häiriöille jos huonolla kuuluvuusalueella, Zenecin radio parempi mutta soittimen hinta aivan älytön. Hinta-laatu-käyttösuhteeltaan Eononin soittimet on parhaasta päästä. Android pohjainen soitin kannattaa valita jouhevuuden ja laitteistotuen sekä yhteensopivuuden nimissä. Ei windows pohjainenkaan huono ole, ei vain niin hyvä kuin Android pohjainen.

Eononiin saa peruutuskameraa, rengaspaineanturia ym. pikkurahalla. Myös internet ja TV:n lisäominaisuudet hankittavissa.
Mondeo Vignale 4D -15 2.0 D 210
Ex
Mondeo T.B. 5D -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. Wagon AWD -15 2.0 D 150
Mondeo T.B. 5D -15 1.6 D 115
Focus ST HB Mountune -14 2.0 B 275
Focus ST Wagon -12 2.0 B 250
Mondeo T.B. Wagon -11 2.0 D 140
Mondeo T.B. 4D -11 2.0 D 140
warma
Viestit: 51
Liittynyt: 03 Maalis 2009 17:32

-

Viesti Kirjoittaja warma »

-
Viimeksi muokannut warma, 10 Huhti 2016 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mondeo 2021 Hybrid Wagon ST-Line
--
Fordit: Focus 2018 1.0 EcoBoost Tit. Wagon | Focus 2016 1.0 EcoBoost Tit. | Mondeo 2016 1.5 EcoBoost Tit Bsn Wagon A6 | Mondeo 2011 1.6 EcoBoost Tit | Mondeo 2002 2.5 V6 Ghia | Scorpio 1987 2.0i
warma
Viestit: 51
Liittynyt: 03 Maalis 2009 17:32

Re: Ford mondeo 2011 facelift convers+

Viesti Kirjoittaja warma »

Eononin (esim. eonon.com --> android car gps --> ford --> GA5161F ja GA5162F) kaikki mallit (jotka tarkoitettu Mondeoon 2008-2014) tukevat Convers+ näyttöä, mutta tietyin varauksin. Radioasemien nimet eivät enää näy convers+ näytöllä vaan pelkkä kanavataajuus aseman kohdalla ja convers+ näytön valikot soittimen osalta hidastuvat oleellisesti (enemmän miettii). Muuten kaikki toimii kuten pitää.
Onko tämä faktatietoa tai onko omakohtaista kokemusta? Olen katsellut itselle tuota GA5162F -mallia, mutta ainakin tuolla, ketkä ovat asentaneet niin convers+ -näytöstä on kadonnut kokonaan radio, cd ja puhelin (muutuneet haaleiksi.)

Itse haluaisin, että ainakn radiosysteemi näkyisi auton omassa näyttössä. On meinaan aika tylyn näköinen se suht. massiivinen convers+ -näyttö sillon kun siinä näkyy vain ne Trip Computer ja Settings -valikot, eikä mitään muuta. Aluksi haaveilin, että HF:n saisi toimimaan, mutta se näyttää olevan mahdotonta. Mutta miten tuon radion laita, onko kokemuksia ko. laitteesta ja em. toiminnosta?

Jos kelailee muiden asennuksia esim. briteistä, niin vain tuo Trip ja Settings ovat jääneet näytölle.. :?
Mondeo 2021 Hybrid Wagon ST-Line
--
Fordit: Focus 2018 1.0 EcoBoost Tit. Wagon | Focus 2016 1.0 EcoBoost Tit. | Mondeo 2016 1.5 EcoBoost Tit Bsn Wagon A6 | Mondeo 2011 1.6 EcoBoost Tit | Mondeo 2002 2.5 V6 Ghia | Scorpio 1987 2.0i
anon1
Viestit: 1047
Liittynyt: 04 Maalis 2015 18:29

Re: Ford mondeo 2011 facelift convers+

Viesti Kirjoittaja anon1 »

Sä elät edelleen huhujen varassa.Mitä ihmettä varten coverssissa pitäisi näkyä radionäytöt, kun ne näkyvät
radion taulussa.Katsopa YouTubessa on videoita eonon laitteista ja niiden toiminnasta.
Mondeo -09 2.5T Panther Black
:ford:
It`s my way or no way.
warma
Viestit: 51
Liittynyt: 03 Maalis 2009 17:32

Re: Ford mondeo 2011 facelift convers+

Viesti Kirjoittaja warma »

Sä elät edelleen huhujen varassa.Mitä ihmettä varten coverssissa pitäisi näkyä radionäytöt, kun ne näkyvät
radion taulussa.Katsopa YouTubessa on videoita eonon laitteista ja niiden toiminnasta.
Nimenomaan! Juuri tämän takia yritän saada faktoja, ettei tarvitse tuudittautua huhuihin. Minä nyt vaan haluan, että sillä näytöllä on siinä edes jotakin tekemistä. Mielipideasioita tietenkin. Voihan joku vaikka yliteipata conversin kokonaan, mutta itse haluan ottaa siitä edes sen vähän irti, mitä mahdollista. Näytössä olisi muutenkin potentiaalia vaikka mihin, joka on harmi että Foordilla ovat jättäneet päivitykset tekemämättä..

Youtubea olen selanut vähintäänkin paljon. Joissakin soittimissa näytön himmelit pelaa, joissakin ei. Yritän löytää soittimen jossa edes perusjutut toimivat siten, kuten orkkiksen kanssa.
Mondeo 2021 Hybrid Wagon ST-Line
--
Fordit: Focus 2018 1.0 EcoBoost Tit. Wagon | Focus 2016 1.0 EcoBoost Tit. | Mondeo 2016 1.5 EcoBoost Tit Bsn Wagon A6 | Mondeo 2011 1.6 EcoBoost Tit | Mondeo 2002 2.5 V6 Ghia | Scorpio 1987 2.0i
Vastaa Viestiin