Focus MKII

Poppikoneet ja niihin liittyvä keskustelu
KLii
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Helmi 2012 16:55

Re: Focus MKII

Viesti Kirjoittaja KLii »

Ozma kirjoitti: En mikään kovinmoinen hifisti ole, mutta:

Voi ottaa kaiutinlähdöstä signaalin subille, mutta ite en tätä tekis koska soittimen vaihto hyvin helppoa ja suht edullista. Tällöin saa soittimen joka osaa jo itse jakaa signaalia + parempilaatuisen signaalin subille. Suosittelen siis soittimen vaihtoa :) Kaapelin vedosta tais olla tässä tai sitten viewtopic.php?f=7&t=33707&p=184959 tuossa juttua.
Kiitoksia vastauksestasi! Olen tullut siihen päätökseen, että tuo soitin lähtee vaihtoon. Nyt saa siis ehdotella päteviä kapistuksia!

Eli hakusessa olisi 2-DIN soitin, joka toimii rattikaukosäätimen kanssa ja josta löytyy ainakin USB-portti ja RCAt subbarille. Hintahaarukka about 200-300€.

Olen katsellut seuraavanlaisia vaihtoehtoja:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=47-8854
http://www.audiocenter.fi/tuote/alpine- ... 043602063/
http://www.audiocenter.fi/tuote/kenwood ... 048193728/

Kellään kokemuksia kyseisistä laitteista/merkeistä? Onko helppo löytää palikkaa, jotta saa rattikaukosäätimenkin toimimaan?

Edit: Tuli mieleen, että vaativatko nämä soittimet aina jonkun sovitepalan vai sujahtavatko ihan ilmankin paikoilleen?
Hampered
Viestit: 302
Liittynyt: 13 Helmi 2017 07:51

Re: Focus MKII

Viesti Kirjoittaja Hampered »

Terve! Olen uusi foorumilla vaikka kolmas foordi jo onkin... Ensin oli mk1 focus joka sitten päätyikin lunastukseen pienen töhelöinnin seurauksena... Ostin tilalle mk2 mondeon josta luovuin hetkellisen mielenhäiriön vuoksi kun teki diisseliä mieli. Ostin ensimmäisen ja viimeisen ooppelini josta pääsin vihdoin eroon ja ostin tilalle mk2 focuksen..

Täytyy sanoa että olen tyytyväinen ostokseeni ainakin näin alkuun. Sitähän ei tiedä millaisia ylläreitä tuo tullessaan :) koneena 1.6 vct joka itselleni on vieras.. Aikaisemmassa focuksessa kun oli tuo zetecin 1.6.

Ensitöikseni vaihdoin alkuperäisen soittimen pioneerin soittimeen joka on kulkenut autosta toiseen. Kannattaa tosiaan sen verran malttaa että ostaa nuo oikeat irroitusavaimet ford6000cd soittimelle koska itsellä meni soittimen irroitukseen pari tuntia kun en oikeita avaimia löytänyt mistään ja fordilta ei päässyt sunnuntaina hakemaan... Rakotulkeilla sörkin reikiin ja seurauksena olikin sitten että vasemman alakulman "klipsu" vääntyi eikä auennut enää kuin voimalla... :roll: maltti on valttia näissäkin.. Itsellä vaan ei sitä kärsivällisyyttä aina löydy ja sitten saa hakata päätä seinään :lol:

Millaisia kokemuksia teillä on tuosta vct koneesta? Jos tätä nyt ylipäätään kukaan seuraa kun ei moneen vuoteen ole kukaan kirjoitellut...
:ford: Focus 1.6ti-vct Titanium -11 (mk3)

Entiset
:ford: Focus 1.6tdci Econetic -09 (mk2 Facelift)
:ford: Focus 1.6ti-vct Ghia -06 (mk2)
:ford: Mondeo 1.8i Ambiente -00 (mk2)
:ford: Focus 1.6i Ambiente -04 (mk1 Facelift)
zogt
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Helmi 2013 13:50

Re: Focus MKII

Viesti Kirjoittaja zogt »

Hei kaikille! Kyseessä focus -06. Mistäkään aloittaisi vian etsinnän, kun radio kysyy koodia joka kerta, kun laittaa virrat päälle?
Vastaa Viestiin