Moi,
Allekirjoittaneella oli taannoin ajotietokoneessa "Engine malfunction" vikatila.
Selvisin onnekseni säikähdyksellä, OBD-vikakoodit liittyivät nähdäkseni akkujännitteen alhaiseen tasoon (henkisenä tukenani oli Forscan demo app + Elm327 BT), vastaava käynnistysongelma on tullut koettua nyt kolmesti 5v aikana.
Minulla on tämän vuoden alussa asennettu akku, 10km työmatkat suuntansa sekä DEFA-akkulaturi, mikä ei nyt tunnu riittävän meidän taloudessa.
Työpaikan kahvikeskusteluissa ilmeni että uusissa autoissa on jo oma akku webastolle, jolloin vastaava ei pitäisi tapahtua.
Onko aiheesta kokemusia jälkiasenteisena?
Netistä löytyy esim "Dual battery kit" ratkaisuja, joista esimerkki täällä: https://www.youtube.com/watch?v=RlNTqEqRF0Q
Miten tuommoinen toimisi DEFA-akkulaturin rinnalla, ilmeiseti ei pitäisi ilmetä ongelmia?
--Ford S-max Tdci 2.0 2008
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Webasto + dual battery kit, anyone?
Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan