Ford Fiesta -97 flektin rele

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Prynde
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Elo 2018 18:50

Ford Fiesta -97 flektin rele

Viesti Kirjoittaja Prynde »

Autosta puuttuu kokonaan toinen flektin rele, ohjekirja antaa tiedoksi että se on musta. Olisikohan kellään tietoa minkälainen se tarkemmin on ja mistä sellaisen saisi hommattua?
Tessulandia
Viestit: 273
Liittynyt: 26 Joulu 2016 03:25

Re: Ford Fiesta -97 flektin rele

Viesti Kirjoittaja Tessulandia »

siis miten puuttu? oletko auton juuri ostanu vai onko sitä koskaan siellä ollu vai onko hävinny noin vain?
Jos se on pelkä rele mikä kytkee virrat sinne käy siihen mikä rele vaan kunhan vaan nastat on oikein.
Onkos siellä sitten 2kpl flektejä kuten mulla Sierrassa?
Prynde
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Elo 2018 18:50

Re: Ford Fiesta -97 flektin rele

Viesti Kirjoittaja Prynde »

Siten puuttuu ettei sitä releboksissa ole ollut sinä aikana kun olen auton omistanut. Flektejä on yksi mutta sille on ilmeisesti matalanopeus- ja suurnopeus-ohjaus omilla releillä. Matalanopeuspuolella on tummanvihreä rele ja riippuen kumpaan koloon sen asentaa ajotietokone antaa joko virhekoodin P1474 - Vika FCLOW-päävirtapiirissä tai P1479 - Vika FCHIGH-päävirtapiirissä.
Tessulandia
Viestit: 273
Liittynyt: 26 Joulu 2016 03:25

Re: Ford Fiesta -97 flektin rele

Viesti Kirjoittaja Tessulandia »

Ahaa että ihan tietokonekkin keskustelee joo sittenhän asia onkin erihomma,nyt pitäs sitten jonkui tietää minkälainen/värinen sele siihen kuuluis,kiva ois ittekin tietää...
Tessulandia
Viestit: 273
Liittynyt: 26 Joulu 2016 03:25

Re: Ford Fiesta -97 flektin rele

Viesti Kirjoittaja Tessulandia »

Tulipas mieleen että lieköhän tuossa mun Sierrassakin sitten joku relesysteemi joka laittaa toisenkin potkurin pyörimään? tuossa kun niitä kaksi on ja toinen pyöriny aika harvoin...
Vastaa Viestiin