mondeo nykii

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
jokka
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Marras 2017 17:39

mondeo nykii

Viesti Kirjoittaja jokka »

Juu,minulla ongelmana mondeon nykiminen.mondeo 1.8 bensa duratec vm-02.Elikkä n.15 asteen pakkasella oli lämpimässä tallissa apaut 4 tuntia,sen jälkeen muutaman kilometrin jälkeen alkoi nykiä kauheasti,ei varmaa käyny kaikilla pytyillä.Jonkin ajan päästä sammutin ja käynnistin uudelleen nii kävi oikein,paitsi jäi sellainen nykiminen,että pienillä kierroksilla n.2000 nykii,varmaa ajettu 500 kilsaa ja nykiminen samanlaista,välii tuntuu,että jopa lisääntyny.
mistäkä osais alkaa paikallistaa vikaa..??
jurgen
Viestit: 7
Liittynyt: 17 Marras 2017 10:58

Re: mondeo nykii

Viesti Kirjoittaja jurgen »

Tuntuuko että pyörii kolmella tyhjäkäynnillä? Jos näin, käytä tulpanjohto kerrallaan irti koneen käydessä. Huomaat koneen käynnistä jos joku sylinteri ei ole mukana. Jos tuolla löytyy niin vika voi olla esim. tulppa, puola, suutin, suuttimen johtosarja tai ecu.

Tuo on ainakin helppo ja halpa kokeilla.
tursas
Viestit: 4010
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: mondeo nykii

Viesti Kirjoittaja tursas »

Kyllä sieltä jotain vikakoodejakin pitäis alkaa löytyä, jossei muuten, niin viimeistään em. toimenpiteen jälkeen. :D
Tulpat vaihtaisin heti kättelyssä, samalla näkis niiden kunnosta jos jossain pytyssä on häikkää.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
artolainen
Viestit: 35
Liittynyt: 05 Helmi 2013 22:41
Paikkakunta: Pölhölä

Re: mondeo nykii

Viesti Kirjoittaja artolainen »

Mulla 2.0 -99 tekee samaa kun on hetken käynyt. Tehot vaan katoaa jolloin kestää hetken että auto keksii, mitä varten kuski sitä kaasupedaalia polkee. Jotenkin toimii paremmin kun ottaa luistoneston pois päältä. Liekö tämäkin niitä ominaisuuksia.
o4o9Io7773 Metropoli alue Rummukka. On mulla yks autikin, sori siitä
Vastaa Viestiin