Sulta puuttuu luultavasti TFI-moduulin "ignition-on"-tieto. Eli kun sulla on siellä jakajan kyljessä se 6-napainen TFI-moduulin liitin, niin liittimeen tulee musta johto, etsi tämän johdon toinen pää yleismittarin piipparilla. Kun olet löytänyt toisen pään jostain päin johtosarjaa, niin liitä kyseinen lanka siten että siihen tulee virta kun sytytysvirrat on kytketty päälle. Tämä johto löytyi itsellä läheltä sitä liitntä josta b-pumpun rele saa maadoituksen ECUlta, sellainen kulmikasliitin. Selviskö?
E:Onko sulla punanen vai harmaa jakaja? Jos punainen niin TFI-moduuli on ulkoinen, mutta joka tapauksessa siihen tulee 6-napainen liitin.
Tein nimittäin itse samankaltaisen ruiskun jälkiasennuksen, Sierraan kylläkin, kolme vuotta sitten, joten joknilainen muistikuva tapahtumasta on.
E2:
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... pinout.gif <-tuosta kuvasta tarkoitan tuota kolmanneksi alinta nastaa "ICM-POWER", kuten se on tuossa ilmaistu.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER