Eli ostin välikoppaeskorttiin EFI kamat, muuten kaikki kunnossa mutta kipinää ei ole saatu sitten kirveelläkään. virrat laittaa päälle niin B-pumppu tekee paineen ja releet naksuu. ei vaan kipinää tule??
- Muutama liitin jäi irti? Mikä näihin vois kuulua
https://imageshack.com/i/n75ke4j - Tämä viisinapainen liitin(johdot: Vihreä, ruskeavalkoinen, ruskeavihreä, sinimusta ja musta). Kuvan keltamusta lattaliitin ja pyöreä ruskeavalkoinen liitin kaikki nämä IRTI
https://imageshack.com/i/ne1eu7j - Sitten tämä pyöreä liitin, Tulee puolanjohtojen luo (puolanjohdot näkyy kuvassa.
Jos joku viitsisi auttaa, ja vaikka käydä omasta is sierrasta kattomassa.. Rupee ideat loppumaan ja pitäis projekti saada etenemään.. KIITOS JO ETUKÄTEEN!
Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
Sulta puuttuu luultavasti TFI-moduulin "ignition-on"-tieto. Eli kun sulla on siellä jakajan kyljessä se 6-napainen TFI-moduulin liitin, niin liittimeen tulee musta johto, etsi tämän johdon toinen pää yleismittarin piipparilla. Kun olet löytänyt toisen pään jostain päin johtosarjaa, niin liitä kyseinen lanka siten että siihen tulee virta kun sytytysvirrat on kytketty päälle. Tämä johto löytyi itsellä läheltä sitä liitntä josta b-pumpun rele saa maadoituksen ECUlta, sellainen kulmikasliitin. Selviskö?
E:Onko sulla punanen vai harmaa jakaja? Jos punainen niin TFI-moduuli on ulkoinen, mutta joka tapauksessa siihen tulee 6-napainen liitin.
Tein nimittäin itse samankaltaisen ruiskun jälkiasennuksen, Sierraan kylläkin, kolme vuotta sitten, joten joknilainen muistikuva tapahtumasta on.
E2: http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... pinout.gif <-tuosta kuvasta tarkoitan tuota kolmanneksi alinta nastaa "ICM-POWER", kuten se on tuossa ilmaistu.
E:Onko sulla punanen vai harmaa jakaja? Jos punainen niin TFI-moduuli on ulkoinen, mutta joka tapauksessa siihen tulee 6-napainen liitin.
Tein nimittäin itse samankaltaisen ruiskun jälkiasennuksen, Sierraan kylläkin, kolme vuotta sitten, joten joknilainen muistikuva tapahtumasta on.
E2: http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... pinout.gif <-tuosta kuvasta tarkoitan tuota kolmanneksi alinta nastaa "ICM-POWER", kuten se on tuossa ilmaistu.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
harmaa jakaja. kiitoksia tiedosta kokeillaan huomenna ilmottelen jos ei auttanut
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
Ei käy edelleenkään..
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
Lukematta tarkemmin pitäis käydä ilman ecua (SPOUT signaali, ilman sitä PIP signaalilla) kuhan saat tuolle TFI:lle PIP signaalin kampiakselin sensorilta (PIP IN) ja sulla on kunnossa maadoitus (autoin runko) miinus ja nuo Startti ja herätevirta (tai suoraan akulta väliaikaisesti).
Pitäis tulla kipinä.
En ole kyllä yhtään Sierra expertti joten yritän sivistyä ja tulen neuvomaan mahdollisesti takaisin myöhemmin...
Pitäis tulla kipinä.
En ole kyllä yhtään Sierra expertti joten yritän sivistyä ja tulen neuvomaan mahdollisesti takaisin myöhemmin...
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
boksilta ei tuu virtaa tfi moduulille eikä puolalle.. kaikki maadotukset kunnossa ja boksi ehjä
Re: Sierra ohc EFI apuja kytkentään!
Jaa.. Varmuuden vuoksi; miten oot ottanu puolan plussan? Kun itse ainakin vastaavanlaisessa jälkiasennuksessa tein niin, että otin plussan auton alkuperäisen puolan plusjohdosta, ja vain miinus (totta kai) efin johtosarjasta.Vöörtti kirjoitti:boksilta ei tuu virtaa tfi moduulille eikä puolalle..
E:Vielä selvennyksenä, vaikka ton efi oohooceen asentaisi Lada Samaraan, niin puolan plus kannattaa ottaa ko. auton alkup. johdosta (sinnehän tulee vaan se jatkuva 12V), koska miinuksellahan sitä puolaa "ohjataan".
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER