Ainoa ongelma ko. järjestelyssä on se, että ajotietokone (ainakin näyttö) on niin kohmeessa pakkasilla, ettei eberin ohjaus ajotietokoneen kautta onnistu.
Eli auto on starttatava raakana käyntiin juuri silloin kun lämmittimelle olisi suurin tarve!

En suostu pitämään tätä "ominaisuutena", kyllä moottorin pakkaslämppäri on saatava toimimaan pakkasella!
Eli takuukorjausvaatimusta kehiin ensihuollollon yhteydessä muutaman viikon päästä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, vai onko kyseessä yksilövika?
Hatuttaa myös sellainen pikkunyanssi, että ajotioetokoneen kautta tehtäviä säätöjä (paitsi esp on/off) ei voi käyttää lainkaan moottorin ollessa käynnissä.
Ja kun nyt valittamisen makuun päästiin, niin sekin hatuttaa, että tuulilasin ja takalasin lämmittimet menevät automaattisesti päälle käynnistyksessä kun ulkolämpötila laskee alle 5 plusasteen. Mielummin näppäisin nuo virransyöjät itse päälle silloin kun tarpeelliseksi koen.