Mk3 Mondeo Lukkomekanismi.

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
sukramair
Viestit: 40
Liittynyt: 03 Kesä 2016 14:16

Mk3 Mondeo Lukkomekanismi.

Viesti Kirjoittaja sukramair »

Onko kukaan löytänyt ovien uusia lukkomekanismeja muualta kuin marmorilta? Jossa hinta onkin sitten 204e

Ebayt ja kaikki käyty läpi.. tai olisko kellää uuden veroista alle satkun? Kuskinoveen tarve.
Kolmosen kautta neloselle,mondeo jättää sen..
-Nikke-
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Kesä 2016 12:53

Re: Mk3 Mondeo Lukkomekanismi.

Viesti Kirjoittaja -Nikke- »

Ei ainakaan äkkisistään googlettamalla löydy, onko kyseessä minkälainen vika? Itse olen käyttänyt kerran marmorilla vw-merkkisen auton kuskinoven lukon kun jumi, laittoivat korjaussarjan lukkoon ja taas pelasi maksoi muistaakseni 30-40€. Kannattaa kysäistä tuota Fordin marmorilta minkä hintainen olisi ja onko edes saatavilla Fordiin korjaussarjoja, jos et löydä uutta lukkoa.
:ford:
EX: Ford Mondeo b4y Sedan 2.0 Duratec 2003 Centennial Pepper Red
sukramair
Viestit: 40
Liittynyt: 03 Kesä 2016 14:16

Re: Mk3 Mondeo Lukkomekanismi.

Viesti Kirjoittaja sukramair »

Ei saa käsittääkseni korjaussarjaa. Eikä oo avattavaa mallia.. mitä noita nyt availlut.
Muuten se pelittää mutta sähkömoottori rikki. Josta johtuu se että avaimella saa lukkoon mutta kaukosäädöllä ei, koska moottori ei vedä salpaa kii joka rovahuttaa muut ovet lukkoon.
Muut ovet aukeaa kaukosäädöllä mutta kuskin ovi avattava avaimella.

Moottori löytyisi mutta kun ei varmuutta siitä että saisi lukon enää kasaan.. on sen verran hankala kapistus.
Kolmosen kautta neloselle,mondeo jättää sen..
tursas
Viestit: 4008
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mk3 Mondeo Lukkomekanismi.

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mulla on sama vika, on siitä ollut juttua täälläkin. Vika on siinä keskuslukituksen moduulissa, mikä on siellä kuskin ovessa. Tää äijä vaihtaa sen brittien kuskin ovesta..iso homma.ja toimiiko sittenkään..
https://www.youtube.com/watch?v=nULp--6vBiI
Oon antanu olla silleensä, kuhan nyt jotenkin pelaa edes manuaalisti.. :D
Mulla on vähän semmonen näppituntuma, että kukaan ei lähe sitä sulle valmiiksi purkamaan vaan sanoo, että tuu ite irrottaa, saat koko oven viidellä kympillä...
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vastaa Viestiin