vaalean sisustan puhdistus

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
hke
Viestit: 311
Liittynyt: 28 Loka 2006 09:33

vaalean sisustan puhdistus

Viesti Kirjoittaja hke »

toiseksi autoksi ilmestyi vaaleasisustainen v6 vuodelta -92. Auto on muutoin hyvässä kunnossa (mm ruosteeton) mutta sisustassa tahroja sekä vaaleissa kangaspenkeissä että muoviosissa. Kannattaako suosiolla suoraan viedä alan liikkeeseen, nuo kangaspenkit ainakin vaativat varmaan höyry- tms puhdistuksen?
-Nikke-
Viestit: 62
Liittynyt: 14 Kesä 2016 12:53

Re: vaalean sisustan puhdistus

Viesti Kirjoittaja -Nikke- »

Tässä vinkkiä jos vielä satut tarvitsemaan, tekstiili-/painehuuhtelupesureita pystyy vuokraamaan.

Itse aikoinaan pesin vw merkin autosta vaaleat penkit tekstiilipesurilla, suihkutin ensin penkkeihin vettä johon olin sekoittanut tavallista pyykinpesuainetta, ( itse en käyttäisi valkaisuaineita!!! ) tämän jälkeen harjasin pehmeällä harjalla ja pesin pois tekstiilipesurilla, penkit kuivaa päivässä tai parissa.
:ford:
EX: Ford Mondeo b4y Sedan 2.0 Duratec 2003 Centennial Pepper Red
Sami H.
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Heinä 2018 07:29

Re: vaalean sisustan puhdistus

Viesti Kirjoittaja Sami H. »

Alan liikkeistä ei ole paljon kokemusta, mutta yhden kerran verran kuitenkin. Sen jälkeen sisustan puhdistus näytti siltä, mitä itsekin olisin saanut aikaiseksi: imurointi ja pölyjen pyyhintä. Edellisen omistajan jäljiltä rattiin aivastettu töhkäkin oli edelleen siinä. Sitten joutu kyllä jo mennä pyytämään, että jynssäävät edes sen klunssin siitä pois. Seitsemänpaikkaisessa autossa ei ollut viimeistä penkkiriviä edes käännetty esiin, saatikka yritetty puhdistaa tahroja...

Jos viet puhdistettavaksi, kannattaa käydä selkeästi läpi, mitä haluat heidän tekevän ja mihin tasoon pitäisi päästä.
Vastaa Viestiin