Fiesta -13 polttoaineluukku

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Kaizu
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Touko 2018 20:38

Fiesta -13 polttoaineluukku

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Tytölle tuli hommattua tuollainen pikku Fiesta ja huomasin että polttoaineluukkua ei saa lukittua...?

Mitä tuosta puuttuu? Vai onko tosiaan niin että se ei ole lukittava? Saako jotenkn suht näppärästi muutettua?

https://www.dropbox.com/s/x71b47b6gyfe9 ... 2.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/7ujva21rstjmd ... 3.JPG?dl=0
Boosteri
Viestit: 56
Liittynyt: 16 Loka 2014 21:14

Re: Fiesta -13 polttoaineluukku

Viesti Kirjoittaja Boosteri »

Ex. Fiesta Titanium A6
Nykyinen Fiesta Vignale A6
Kaizu
Viestit: 5
Liittynyt: 04 Touko 2018 20:38

Re: Fiesta -13 polttoaineluukku

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Kiitos! Täytyykin katsella tuollainen korkki sinne!
nestori2
Viestit: 262
Liittynyt: 06 Huhti 2014 18:25

Re: Fiesta -13 polttoaineluukku

Viesti Kirjoittaja nestori2 »

Minkä takia tuo tarvitsee lukittavan korkin? Sitä alla olevaa läppää ei kovin helposti auki saa, pitää olla juuri oikeankokoinen putki, jolla se avautuu. Minulla on ollut jo kymmenen vuotta ollut kaksi eri Fordia, tuolla korkittomalla tankkauksella, eikä ole tullut mieleenikään ostaa siihen mitään lukitusta. Nyt tankkaus on nopea suorittaa, vain luukku auki ja tankkauspistooli sisään, toimii kuin junan vessa ainakin minun kokemusteni perusteella.
Jos sattuu bensa loppumaan kesken matkan, ei tankkiin pysty kaatamaan kannusta polttoainetta, jos ei satu autossa olemaan suppiloa, jolla sen läpän saa auki. Suppilo on ihan määrätynlainen, pitäsi löytyä auton tavaratilasta. Jos ei löydy, niin Fordin huoltopisteestä löytyy.
Tessulandia
Viestit: 273
Liittynyt: 26 Joulu 2016 03:25

Re: Fiesta -13 polttoaineluukku

Viesti Kirjoittaja Tessulandia »

JA sellastakin olen kuullu että jos se varas vie nyt vaikkapa sen 10L bensaa on se halvempi ostaa kuin että ostaa uuden korkin,putken ja alkaa maalauttamaan auton kylkeä koska kummiskin sitä vasten on raudalla korkkia väännetty,outoa on kyllä se että noissa luukuissa ei ole mitään hälytintä vaikka autossa kaikki oliskin? sehän se olis paras ratkaisu
Vastaa Viestiin