Mondeo takaiskarit
Mondeo takaiskarit
Millainen homma on vaihtaa mondeo vm.2000 takaiskunvaimintimet ko. sedan malli.
Re: Mondeo takaiskarit
Helppoa ku heinänteko, tossa se menee Mk3:seen
https://www.youtube.com/watch?v=y4X0TSjwMLs
https://www.youtube.com/watch?v=y4X0TSjwMLs
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Mondeo takaiskarit
Jep tuon löysinkin ,mutta mullahan on ihan erilainen ...jousi mukana.
Re: Mondeo takaiskarit
Minkälainen homma? Kyllä siinä ensikertalaiselle hiki tulee muutamaan kertaan ja kannattaa pitkä viikonloppu varata kokonaan. Kunnon jousipuristimet (ainakin toinen pari pienikäpäläisiä) on oltava itsellä tai lainalla, mielellään neljä kappaletta että voi siirrellä niitä homman kuluessa parempiin asentoihin. Mondeo sedanin takajousista ei ole kokemusta (itsellä farmari), mutta kesällä turasin ensikertalaisena pari kolme pitkää hellepäivää Volvo V40 etupään McPhersoneiden kanssa. No, Volvon etupäässä epäkeskeinen McPherson-kokoonpano kiertyy ohjauksen mukana ahtaassa tilassa niin teetti jousten vaihto pari sakkorinkiä...
Hauska tuo video. Voisko kaveri hymyillä vielä vähän enemmän. Ei mitään apua arkeen kyllä. Yläpultit on tosi hankalasti. Suolan syömässä Suomi-autossa on helposti välttämätöntä laskea apurunkoa alas, että pääsee vääntämään yläpulttia suorassa linjassa tarpeeksi kovaa. 150-200 Nm on suuruusluokka.
Hauska tuo video. Voisko kaveri hymyillä vielä vähän enemmän. Ei mitään apua arkeen kyllä. Yläpultit on tosi hankalasti. Suolan syömässä Suomi-autossa on helposti välttämätöntä laskea apurunkoa alas, että pääsee vääntämään yläpulttia suorassa linjassa tarpeeksi kovaa. 150-200 Nm on suuruusluokka.
Mondeo III Wagon 1,8 l bensa/etanoli -05; Volvo V40 1,6 l bensa/etanoli -98. Käyttöautojen ylläpitoa.