Fiesta MK6 ST150 madallus

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
STKukkila
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Heinä 2017 22:46

Fiesta MK6 ST150 madallus

Viesti Kirjoittaja STKukkila »

Moi, uutena forumilaisena aloittelen helpolla kysymyksellä. Minulla on tuollainen otsikon Fiesta ollut nyt vajaan kuukauden ja jo tässä ajassa on pinttynyt sellainen mieleen että hieman jos saisi autoa alemmas. Minulla on hyvät välit paikalliseen Ford huoltoon ja siellä poiketessani minulle kerrottiin että mieto madallus toteutuisi Eibachin jousilla mitä on tarjottu Fordeihin ihan maahantuojankin toimesta. Joissakin kirjoituksissa on ollut sellaista että 30mm laskisi mutta mekaanikko kertoi että ST:n kohdalla lukema on lähempänä 20mm. Olen tuota renkaan ja lokarin väliä mittaillut mutta ei oikein kirkasta kuvaa matalemmasta Fiestasta ole tullut. Eli onko teillä kokeneemmilla millainen näkemys tuollaisista Eibachin jousista, muuttuuko auton korkeus ihan silminnähden vai pitääkö tuunaus varmistaa rullamitalla? Auto on vaimon ajossa joten sitä ei ihan tonttiin tarvitse laskeakaan.
Rstuning
Viestit: 238
Liittynyt: 07 Loka 2007 17:36

Re: Fiesta MK6 ST150 madallus

Viesti Kirjoittaja Rstuning »

Jos auton mittarissa on jo yli 100tkm ei sinne kannate eibacheja laittaa jousiksi,jos ei sitten vaihda myös iskunvaimentimet samalla.

Itselläni oli 2006 vuosimallin st150 aikoinaan uutena,johon eibachit laitettiin jo ennen auton luovutusta. Auton ulkonäköön vaikutti enempi,kuin suorituskykyyn. Kelpo autohan se oli mitä se mulla oli, mut ei mikään raketti vaikka oli muitakin hiluja paikallaan.

18"vanne pyöri kesällä oisko ollu 215/40 ja talvella oli 17" tosin kitkarenkailla.

Edit.. mihin aika kuluu? Tästäkin 11-vuotta
Avatar
tuomaz
Viestit: 1184
Liittynyt: 30 Touko 2007 18:01
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Fiesta MK6 ST150 madallus

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

Just laitoin focukseen bilsteinin B12 alustasetin, missä ymmärtääkseni jousina tuo samantyylinen eibachin jousisarja mitä fordillakin myydään. Todellakin madallus on todella maltillinen.

Jotenkin semmonen kutina et kai ST:n alusta on jonkun millin vakiofiestaa matalemmalla, eli todellinen madallus saattaa tosiaan olla jotain paria senttiä.
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Vastaa Viestiin