Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Eetu99
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Helmi 2018 01:49

Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.

Viesti Kirjoittaja Eetu99 »

Elikkäs on työn alla tossa Zetec 2.0 johon olis tarkotus saada pientä piristystä ja sen jälkeen upottaa se mk4 escoon. Tällä hetkellä kone on menossa palasista takaisin kasaan, ja vakio osilla toki kiertokanget on tarkotus kiillottaa ja tasapainottaa. Suunnitelmissa ois GSXR:n läppikset, peltisatsi ja ATecun moottorin ohjaus. Ongelma kohdaksi jääkin nokka-akselit... Kansi olisi siis tarkoitus porttauttaa ja se portataan virtauspenkkiä hyödyntäen nokkien noston perusteella.. kannattaako ruveta miettimään erillaisia nokkia vai mennä vakioilla ja parannella kanavat niitten mukaan 🤔 teho odotuksia ei ole kuin se 170-200hp. Kuten tekstistä voi ehkä huomata on tosiaan ensimmäinen moottori mitä kasaan joten kaikki vinkit ja kritiikki on tervetullutta 😊
JiiHoo
Viestit: 403
Liittynyt: 12 Joulu 2012 13:07

Re: Zetec 2.0 viritys ja nokka-akseli ongelma.

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Muuta en osaa sanoa kuin että kysäise RallyTeam Kuusankoskelta. Heillä oli F-ryhmän Focus 2.0 ja voimaa irtosi aikamoisesti.
Vastaa Viestiin