Transitin pumppuongelma

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Paltsi
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Syys 2019 19:38

Transitin pumppuongelma

Viesti Kirjoittaja Paltsi »

Potilas on -02 transit joka alkoi oireilla niin, että sammui lennosta satasen vauhdissa niin kuin olisi suodatin tukossa. Vaihdoin suodattimen eikä sillä ollut mitään vaikutusta. Kun vein pajalle, ei antanut heti vikakoodia mutta kun lähti ajamaan lukija kiinni niin antoi koodin joka kertoi jakopumpun olevan viallinen. Autolla pystyy ajamaan pintakaasulla n. 70-80km/h mutta ylämäkiin kun pitäisi vähän käskeä niin hyytyy kolmeenkymppiin tai sammuu. Vähän kinkkinen juttu kun samalla vikakoodilla voi olla useampi vaiva eikä ole parin tonnin autoon järkeä lähteä uusimaan osia sadoilla euroilla tyyliin kokeillaan auttaisiko solenoidin vaihto... Vikakoodi on P0149 kun sitä kuitenkin kohta joku kysyy.

No se minun kysymykseni kuitenkin liittyy eri pumppujen soveltuvuuteen. Minun autossani on 75hp F3FA kone ja löysin edullisen pumpun joka on isommasta koneesta, 125hp FIFA- Onko kellään tietoa tuo FIFAn pumppu minun autooni? Merkkikorjaamo ei vaivautunut selvittämään varaosanumeroa vaan sanoi, että tuo auto tänne niin katsotaan. En vie. Korjaamo jossa auto nyt huilaa pystyy kyllä sopeuttamaan pumpun ohjelman autosta toiseen.

Vaihtoehtoisesti voi tarjota ehjää pumppua kilkkeineen jonka saa ohjelmoimalla pelaamaan..